Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vergelijk de prijs eens met een vergelijkbaar product. Laten we een Obsessed nemen bijvoorbeeld, 249 Euro. Of een Beyond Redemption (Sylvester Mainframe), 219 Euro. Het grote verschil is dat we met z'n allen het geluk hebben gehad dat we heel veel van die producten met een aantrekkelijke korting hebben kunnen kopen en dat is nu voor de Elite Mark lijn niet het geval.Ontiegelijk dik op de productfilm! Bijna té goed zou je zeggen, ook al durf ik het met Wolff meestal wel aan. De prijs is echt absurd helaas, daar koop je gewoon een Magnum PI voor, zelfs zonder freakkorting...
Staat deze dan ergens te koop voor minder dan de adviesprijs?Wilde eigenlijk de Springwind aanschaffen maar heb daar gelukkig te lang over getwijfeld.
Ik vind dit absoluut de mooiste uit de serie en vind de laatste cake echt heel gaaf. Het laatste salvo vind ik ook niet helemaal lekker maar in de straat merk je daar weinig van (misschien is het zelfs wel een maandagmorgen exemplaar).
De adviesprijs is absoluut te hoog maar volgens mij betaald niemand hier de adviesprijs![]()
Amen! Helemaal mee eens. Mijn vergelijking was ook meer gericht op wat je met het geld kan doen ipv welke vergelijkbare producten er zijn.Vergelijk de prijs eens met een vergelijkbaar product. Laten we een Obsessed nemen bijvoorbeeld, 249 Euro. Of een Beyond Redemption (Sylvester Mainframe), 219 Euro. Het grote verschil is dat we met z'n allen het geluk hebben gehad dat we heel veel van die producten met een aantrekkelijke korting hebben kunnen kopen en dat is nu voor de Elite Mark lijn niet het geval.
Nu wil het toeval dat de meeste winkels het helemaal niet zo erg vinden als ze hun producten in de reguliere voorverkoop af kunnen zetten en dat is dan vaak met wat gratis vuurwerk maar de marge is dan natuurlijk wel prima. Zelfs producten in de losse verkoop afzetten schijnen ze geen probleem te vinden, wederom met een prima marge.
Wij als liefhebbers (freaks) maken maar een klein deel van de totale omzet uit en de reguliere consumenten die de volle mep betalen zorgen voor een gezonde handel met gezonde marges waar wij dus mooi van profiteren. Zonder het overgrote gezonde deel van de handel konden freak acties niet bestaan. Of je uiteindelijk zelf ook een keer een uitzondering wil maken en ook een reguliere prijs wilt betalen kun je natuurlijk alleen maar zelf bepalen.
Of helemaal geen vuurwerk kopen, dan kun misschien wel een 12-delige encyclopedie kopenIk had er bijna 7 keer van naar Mono in Tivolivredenburg gekund vorige week. Wow.
Een veel te duur boek waar ik al maanden tegenaan hik tweeënhalf keer kunnen kopen.
Die zijn tegenwoordig praktisch gratisOf helemaal geen vuurwerk kopen, dan kun misschien wel een 12-delige encyclopedie kopen![]()
Dus jij betaald iets meer dan 60 euro voor een 144 shots 25 mm compound? Waar?!Voor dit bedrag bestel ik er 4
Ben ook wel benieuwd... Dan ga ik ze daar inkopen!Dus jij betaald iets meer dan 60 euro voor een 144 shots 25 mm compound? Waar?!![]()
Was sarcastisch bedoeld. Mijn excuses voor de false hoop.Dus jij betaald iets meer dan 60 euro voor een 144 shots 25 mm compound? Waar?!![]()
Niet helemaal de 144sh maar de wolffdog van lesli was voor 55 euro te koop bij outlet. 130sh en 2 kg nem..Was sarcastisch bedoeld. Mijn excuses voor de false hoop.
Zit nu in zak en asWas sarcastisch bedoeld. Mijn excuses voor de false hoop.