Elegance

Anthony, als ik mij niet vergis is deze vernieuwd. De filmpjes van de demo op 31 augustus laten de nieuwe versie zien, maar voor de rest zie ik vooral oude cakes voorbij komen.

Vind deze cake wel mooie effecten hebben..
En de cake ziet er ook heel groot uit hoor! Heb hem in de winkel gezien en dat had ik niet van deze cake verwacht :bonk:

Anthony, als ik mij niet vergis is deze vernieuwd. De filmpjes van de demo op 31 augustus laten de nieuwe versie zien, maar voor de rest zie ik vooral oude cakes voorbij komen.

bedankt voor de info! Ik ben erg blij dat ik 2 van deze cakes heb besteld:)

wat een mooie cake is dit, harde burst en goed uitgewerkte effecten. ik ben erg tevreden over de masterline collectie

2x elegance

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

wat een mooie cake is dit, harde burst en goed uitgewerkte effecten. ik ben erg tevreden over de masterline collectie

2x elegance

movie

Bedankt voor de mooie film! Voor de duidelijkheid, dit is dus de juiste 'vernieuwde' versie die ook op de demo in augustus te zien was. Zo te zien een topper!

Dit was voor mij de topper van de avond bij John de Knaller in Almere.
De burst van deze cake...niet normaal!
Zelfs de salutecakes hadden zoiets van nou nou... :D

Heeft Rubro toch nog de beste knalcake in huis!

Dit was voor mij de topper van de avond bij John de Knaller in Almere.
De burst van deze cake...niet normaal!
Zelfs de salutecakes hadden zoiets van nou nou... :D

Heeft Rubro toch nog de beste knalcake in huis!

inderdaad ja, ik zat al te zoeken welke het was. eerst een knal cake iets later deze en deze knalde de knal bak er uit. heerlijke burst, mooie effecten die breed zijn en niet na een keer knipperen weg. heerlijk

Deze zojuist bij Ano live gezien en ik moet zeggen, erg aangenaam verrast hierdoor, flinke boeketten en lekkere knallen.
Voor een leuke prijs ook aangeboden daar, denk dat ie daarvoor in de collectie mag!

Deze cake net bij Haokan gezien en deze verastte mij bijzonder aangezien ik hem nog nooit had gezien, vooral het palmachtige/willows effect met tip vond ik echt het genieten waard.

Voorbeeld van een product dat met 15 gram het verschil met de 25 grams producten heel klein maakt.

Denk dat 25 gram sowieso wel overrated is.Ze schoten bijvoorbeeld de super blinking willows en ready to rumble vanavond,maar je ziet het er echt niet van af en de super blinking willows vind ik zelfs slecht.

zoals eerder gezegd is dit een top cake, hij is elk jaar weer in mijn collectie. voorgaande jaren kwam er een zeer goede burst vanaf, hopen dat dat dit jaar ook zo is!

Back
Bovenaan