Elegance [Compound]

Dit is het perfecte filmpje, zo heb ik hem ook live mogen ervaren. De straatbeleving ten top.
Dit jaar wederom in de collectie.
Ja, als je dit toch ziet...
Ja het is duur, ja de duratie is niet lang. Maar dit moet je als liefhebber toch een keer meemaken? Vroegah reden massa's mensen hiervoor naar België. En dan had was de kwaliteit nog niet eens zo hoog als dit. Paar minuutjes over de grens en nog legaal ook!

Laatst bewerkt:
Op enig moment besef je dat er maar 1 doos is waar je het meest naar uitkijkt. Welk filmpje je vaker bekeken hebt dan alle andere.

Daarom met de Vuurwerkbunker deal meegepakt in Pijnacker.

Nu hopen op goed weer, want dan is deze doos pas echt magisch.

Vind je de Elegance mooier dan de Dakyn? Ik vind van niet in elk geval maar ik vind de Elegance zonder meer schitterend. Ik denk dat als ik de mogelijkheid had gehad ik drie boxen na elkaar zou doen.
Dit is het perfecte filmpje, zo heb ik hem ook live mogen ervaren. De straatbeleving ten top.
Dit jaar wederom in de collectie.
ZIjn dezelfde jongens die ook die Pryme Dakyn op exact dezelfde plek afschoten. Kun je zo goed vergelijken. Die Dakin is qua effect zeker vergelijkbaar, maar heeft wel 123 schoten en kost hetzelfde. Alleen dat verdomde ritje Duitsland.

Vind je de Elegance mooier dan de Dakyn? Ik vind van niet in elk geval maar ik vind de Elegance zonder meer schitterend. Ik denk dat als ik de mogelijkheid had gehad ik drie boxen na elkaar zou doen.

ZIjn dezelfde jongens die ook die Pryme Dakyn op exact dezelfde plek afschoten. Kun je zo goed vergelijken. Die Dakin is qua effect zeker vergelijkbaar, maar heeft wel 123 schoten en kost hetzelfde. Alleen dat verdomde ritje Duitsland.
Ik zag net je bericht en heb snel een Dakyn veilig gesteld. Had hem eerder wel gezien, maar een beetje vergeten. Kan ik je een tikkie sturen voor de geleden schade? ;)

Nu de vraag: komt de Elegance er ook bij? :P

Erover eens zijnde dat ie elegant en dik is..welk moment schieten jullie 'm op oudjaarsavond (uitgaande van goed weer heke avond /nacht..), opener, als onderdeel van afsluiter of ergens middenin? Ik twijfel nog...

Erover eens zijnde dat ie elegant en dik is..welk moment schieten jullie 'm op oudjaarsavond (uitgaande van goed weer heke avond /nacht..), opener, als onderdeel van afsluiter of ergens middenin? Ik twijfel nog...
Als laatste tijdens het 0:00 uur moment. Als net de grootste gekte echt voorbij is. Dan nog even deze eruit pompen.

Maar dan ook echt alleen als het weer goed is.

Ik vond het idee wel mooi als afsluiter met de Song Dynasty er achteraan (en dan de knal/knetter/fluit finale natuurlijk nog)

• Like
Waarderingen: GMP
Op het moment dat de wind het minste is...

Bij vrijwel alles van Riakeo zou ik ze schieten op een rustig moment, uurtje of 22:00. Ze zijn voornamelijk elegant en niet zo zeer rammen. Om 00:00 wil je toch echt rambakken :D

Riakeo Elegance is voor mij een tour de force om dit in1.4 G op de markt te krijgen. Die Dakyn van Pryme is in mijn ogen een van de beste F2 bakken, zeker in dit soort, ever. Ik vind 'm echt nog beter dan de Funke Elegant night. Wat een bak is dit zeg....maar ja....Duitsland. Dan wordt het toch de Elegance...
Hoort die versnelling zo vroeg in die bak die waaier bij de dakyn?
Of is het vonk overslag.
Had beter als finale rij gekund.
Blijven beide mooie bakken

Back
Bovenaan