Elegance [Compound]

Wat een bizar mooie doos is dit. Ik zou er nog steeds niet de voorverkoopprijs voor betalen, maar ik ben oprecht verbaasd over de spreiding, burst en hangtime. Wat mij betreft mag Riakeo’s assortiment flink groeien!

Dit is vuurwerk zoals vuurwerk bedoeld is, wat een bak zeg. Het blauw vind ik echt fenomenaal overkomen, zie je niet vaak zo. Hij is duur, eigenlijk te duur voor het aantal shots/tijdsduur. Maar hij gaat op de lijst voor volgend jaar, dit wil je in de straat hebben staan.

*Credits aan PyroTeamPumba

Ik zei nog in het topic van de de Great Wall dat ik niets van Riakeo zal bestellen dit jaar, maar alles wat ik voorbij zie komen incl. deze box is toch wel echt meesterlijk! De ene heel sierlijk, de ander heel bruut (zoals deze). Niet alles is naar mijn smaak (en dat hoeft ook niet haha), maar de 1.4G productie hebben mij toch over de streep kunnen trekken om enkele artikelen te bestellen. 2 weken geleden dacht ik niet dat ik dit zou zeggen...

Met de burst zit het wel goed, maar het moet ook niet minder worden! Het zal dan geen 1.2" Insane Crown Bomber zijn qua burst / Kingstown Hangover. Maar het zijn bij lange ook niet de 'plofjes' die we het afgelopen jaar veelvuldig voorbij hebben zien komen bij kooiloze producten.

Ik ben wel overtuigd van enkele artikelen. Een enkeling heb ik zelf besteld (Artificial, Toxic, Eclypse) en de andere samen met een maatje besteld waar ik o&n mee samen vier (500, Outburst, Elegance). Dan pakt het toch echt een stuk voordeliger uit.

Ik ben heel benieuwd hoe ze het in de straat zullen doen! En hulde aan Kuiper vuurwerk dat ze enkele Riakeo producten hebben geschoten en duidelijk hebben gecommuniceerd dat alle artikelen rechtstreeks uit de bunker komen, en dus productie zijn 👍🏻

Ik twijfel.. al zoveel besteld.. maar deze kan je bijna niet negeren..
Geeft mij een beetje zo’n gevoel van de “Elegant Night” van Funke.
We gaan het zien of de ruggengraat recht blijft :p

Eerlijk is eerlijk, het is wel een imposante box.
maar je moet ook van eentonige effecten houden a200€

zelf geef ik er geen stuiver om, heb toch liever iets met meer variatie in de fleur en kleur.
Riakeo heeft er helaas wel een handje van om ergens 100x het zelfde effect in te proppen voor een woekerprijs.

Ik twijfel.. al zoveel besteld.. maar deze kan je bijna niet negeren..
Geeft mij een beetje zo’n gevoel van de “Elegant Night” van Funke.
We gaan het zien of de ruggengraat recht blijft :p
Mag ik je een tip geven? Bij twijfel, gewoon bestellen. Ruggengraat hoeft niet altijd recht te zijn, toch? Bananen zijn ook krom. Oké, aparte vergelijking van mezelf. Maar goed, gewoon bestellen dus 👍🏻 anders krijg je misschien spijt.

Back
Bovenaan