Einde van producten in kooi.

Gewoon even een vraag dan. Als er bijvoorbeeld twee compounds in één doos zitten, met daaromheen een kooi/gaasverpakking, en dan nog eens in een omdoos verpakt zitten. Zoals bij de Full Assault van Wolff vuurwerk bijvoorbeeld. Zou een losse Full Assault dan wel uitgeleverd mogen worden? Want dan zit er toch geen kooi/gaasverpakking om het product zelf toch?
Gewoon de kooi eraf knippen en wegpleuren. Hoppah ist geen kooiproduct meer.

En denk ook verder toch, de winkelier wil er wel vanaf dussss..🙈 dus tja denk ff na....

Totale waanzin! Wijzigingetjes van een aantal regeltjes, zo theoretisch als de pest, die winkeliers tot totale wanhoop drijven in deze 2 laatste cruciale maanden! Maar wat ik nu een beetje bij elkaar raap; In theorie mogen NL winkeliers in DE of BE aan ons verkopen, die kooi eraf, 1.4 tot 25Kg weer terug naar Nederland meenemen! ?

Gewoon de kooi eraf knippen en wegpleuren. Hoppah ist geen kooiproduct meer.

En denk ook verder toch, de winkelier wil er wel vanaf dussss..🙈 dus tja denk ff na....
Je hebt volkomen gelijk, maar mag dit nu ook met de uitspraak van de rechter vandaag? Dat is mijn vraag om legaal mijn bestelling op te kunnen halen...

Gast, er zitten twee compounds in één kooiverpakking, ik mag toch wel vragen of er één losse compound verkocht mag worden? Ongelooflijk wat een reactie weer...

Gast, er zitten twee compounds in één kooiverpakking, ik mag toch wel vragen of er één losse compound verkocht mag worden? Ongelooflijk wat een reactie weer...
Waarom het product bij naam noemen? Als je had gevraagd of je een compound die per 2 in kooi verpakt zit wel geleverd krijgt had je gewoon antwoord gehad. Het is al tig keer gezegd door meerdere mensen, er wordt hier gewoon meegelezen...hoe meer info we ze hier geven hoe makkelijker het wordt, en hoe kleiner de kans dat het misschien via een stiekem achterdeurtje alsnog uitgeleverd word her en der

Serieus? Dat de instanties hier meelezen kan ik nog wel begrijpen, maar ik mag toch vragen of ik mijn Full Assault mag ophalen die per twee verpakt zitten in een kooi/gaasverpakking? Per compound is het geen kooi/gaasverpakking....

Begrijp dat mensen nu maximaal geïrriteerd zijn he.

En je bent nummer zoveel die dit doet dus op een bepaald punt krijg je dan vervelende reacties maar neem dat niet persoonlijk want dat is gewoon de frustratie.

@PyroRJ Liever je laatste zin ook even editen verder geen bash en met je eens.

Serieus? Dat de instanties hier meelezen kan ik nog wel begrijpen, maar ik mag toch vragen of ik mijn Full Assault mag ophalen die per twee verpakt zitten in een kooi/gaasverpakking? Per compound is het geen kooi/gaasverpakking....
Simpel antwoord: Producten die in kooi hebben gezeten mogen niet, punt. Het gaat erom dat het geintje met de 2 compounds in een kooi, meerdere "losse" cakes in een kooi allicht niet product specifiek bekend is bij een de controlerende instantie (al kan ik het me haast niet voorstellen). Ofwel, oogjes dicht en snaveltjes toe. Contact opnemen met je winkel haalt veel meer uit voor jezelf, maar gun ze de tijd.

Bizarre beslissing, de redenering leek mij juist zeer sterk. Niet te doen... Maar ik hoop dat er snel update van de winkels komt. Indien er nieuwe aankopen moeten worden gedaan zou het fijn zijn als dat niet met de decemberprijzen hoeft, gezien de eerste bestelling er in april al stond 🙂

Back
Bovenaan