Einde van producten in kooi.

Klinkt toch alsof er nog wat politici ww2 rancune hebben. Anders zou je die levensgevaarlijke spullen niet naar Duitsland sturen..
Ships ineens valt het kwartje... dit is een vooropgezet plan van GroenLinks samen met die grünen om de AfD uit te roeien! 🕵️‍♂️

kijk ergens denk ik zeker in beroep gaan dan maken we nog kans. aan de andere kant denk ik dan krijgen we dalijk eind december te horen dat het niet mag en moeten we dan nog met zn alle nieuwe spullen zoeken

Wat een logica weer, geen gezeik in Nederland willen hebben.. maar het toch weer via Duitsland/België Nederland laten invoeren.. iets met “voor de bühne” en “het beste jongetje van de klas”.. laatste jaar consu vuurwerk en zelfs dit boren ze nog door ons neus!

Eigenlijk zouden de NL winkeliers een pop-up store moeten kunnen huren in België, hun rest kooi voorraad moeten kunnen uitgeven/verkopen en freaks hiervoor uitnodigen ;)

Gewoon even een vraag dan. Als er bijvoorbeeld twee compounds in één doos zitten, met daaromheen een kooi/gaasverpakking, en dan nog eens in een omdoos verpakt zitten. Zoals bij de Full Assault van Wolff vuurwerk bijvoorbeeld. Zou een losse Full Assault dan wel uitgeleverd mogen worden? Want dan zit er toch geen kooi/gaasverpakking om het product zelf toch?

Mijn vermoeden is dat er vanuit enkele importeurs in Duitsland wel eens iets opgezet kan worden.

Ik kan mij - mits de voorbereiding afgelopen jaar gelukt is - flinke afhaal locaties voorstellen. Rechtstreeks vanuit de importeur naar de Duitse “outlet” locatie.

Gewoon even een vraag dan. Als er bijvoorbeeld twee compounds in één doos zitten, met daaromheen een kooi/gaasverpakking, en dan nog eens in een omdoos verpakt zitten. Zoals bij de Full Assault van Wolff vuurwerk bijvoorbeeld. Zou een losse Full Assault dan wel uitgeleverd mogen worden? Want dan zit er toch geen kooi/gaasverpakking om het product zelf toch?
Zullen we gewoon geen voorbeelden meer noemen?? Mocht er nog iets ergens stiekem een klein beetje mogelijk zijn is het hoe minder info hoe beter.....

Zou wel mooi zijn als Duitsland hier een zaak van maakt wegens in gevaar brengen van hun bevolking.
Dat gaat niet gebeuren,onze buren zien ons maar wat graag verschijnen om het levensgevaarlijke vuurwerk straks bij hun winkeliers te komen kopen.
Die lachen zich de ballen uit de broek,iets waar niks mis mee is en zo goed als wereldwijd door consumenten word afgestoken is in Holland ineens levensgevaarlijk en niet meer geschikt voor de incapabele bevolking daar.
Maar diezelfde incapabele zijn wel erg welkom over de grens, om het daar alsnog te kopen ,en mee de grens over te nemen :bonk::frusty:
Zoals altijd heeft bijna 100% van het besturend orgaan in NL geen last van een herschenschudding,maar last van een zaagsel verschuiving.
Elk weldenkend mens met normaal werkende hersens zou zoiets als dit namelijk niet verzinnen of opleggen,aan niemand.

En zo word nederland steeds meer een grote kleuterklas,enerzijds word je betutteld en word er van alles afgepakt,anderzijds word je dmv reclame boodschappen even verteld wat je MOET doen en wat NIET kan of NORMAAL is.
Wat nou recht op zelfbeslissen of zelfstandig zijn,nee hier hebben ze je het liefst als een peuter rondlopend in een door hekken afgezette speeltuin met hun als meester of juf die alles controleert en in de gaten houd 🤮😡

*sorry maar dit moest er uit,wat een land zeg :cry:*

Wie iemand hoe dit nu gaat voor winkeliers? Kunnen zij de kooiproducten nu aan importeurs terug sturen en dan zij het naar het buitenland verwerken of staan ze er zelf voor en moeten ze maar kijken hoe ze eraf komen.

Back
Bovenaan