Knettermans
VWC lid
De Zena importeur voor NL is Lesli, dus niet voor BE.Zena is van Lesli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De Zena importeur voor NL is Lesli, dus niet voor BE.Zena is van Lesli?
Het is allang niet meer zena waardig in ieder geval en dat geldt ook voor de andere merken die ze mogen voeren of zelfs hebben overgenomen..De Zena importeur voor NL is Lesli, dus niet voor BE.
Nee, alle 'extra maatregelen' worden niet meer toegestaan. Geldt dus voor kooien maar ook voor andere materialen.Kooien mogen straks niet meer. Maar kan het niet zijn dat er een andere soort bescherming (ipv gaas kooien) omheen komt zodat de kwaliteit van de nu nog gekooide artikelen hetzelfde blijft?
Maar is het verbod op kooien nu al echt 100% definitief?Nee, alle 'extra maatregelen' worden niet meer toegestaan. Geldt dus voor kooien maar ook voor andere materialen.
Voor wat ik heb begrepen uit een mailing van Vuurwerk check is dit nog niet definitief. Het voorstel xal eerst nog door de tweede kamer heen moeten.Maar is het verbod op kooien nu al echt 100% definitief?
Deze gaasverpakkingen worden daarom niet meer toegestaan. De regelgeving wordt aangepast.
Daar ben ik persoonlijk niet zo zeker van, dat kleinere compounds dit kooienprobleem gaan oplossen.Denk dat Lesli/vwt voorsorteert op de toekomst, zoals eerder al door VWfeestje gesuggereerd; minder shots per compound met meer nem per tube zodat totaal flash onder 5% blijft. Dan zou je dus verwachten dat door verminderd productvolume de prijs daalt, maar als je dan de markt bespeelt met Xqlusif dingen waar de rest tzt wel mee moet om qua concurrentie bij te benen... In die richting wrs. Dus minder shots voor zelfde geld uiteindelijk. Niet perse minder spectaculair siervuurwerk.
Van die groep zullen ze zich nauwelijks bewust zijn, dus zo'n bewust focus zal niet spelen. En dat beetje beeld zal volkomen verstoord zijn door degenen die illegaal stoken, qua types vuurwerk en tevens stooktijden.Hier doen ze net het omgekeerde: de harde kern van liefhebbers die hun netjes aan de regels houden, keihard aanpakken.
Oplossen zal het niet, weg is weg. Maar geitenpaadjes bewandelen om wat leuks aan te kunnen bieden, zal elke importeur wel oren naar hebben. Het is echt niet zo dat de hele traditie, en voor ons hobby, opeens aan de wilgen hangt ofzo... Overdrijven kan, nuanceren is beter.kooienprobleem gaan oplossen.
Que? Leg die eens uit.gekooide producten, omdat deze het meest veilig zijn.
Tov het vergelijkbare alternatief f4 illegale blokken denk ikQue? Leg die eens uit.
Ah zoTov het vergelijkbare alternatief f4 illegale blokken denk ik
Doe maar niet, als het met beide containers heftiger is dan vooraf verwacht verbieden ze gelijk alles...Wellicht zeg ik iets geks.
Maar zou een demo voor de mensen die dit soort dingen bedenken en evt akkoord geven als nieuwe wetgeving,niet iets zijn om ze over te halen af te zien van dit soort domme besluiten ?
En dan bedoel ik een demo dmv 2 zeecontainers,beide gevuld voor x % ,1 met gekooide producten,de ander zonder.
En dat dan is in de hens zetten,zodat men kan zien wat het verschil is tussen beide,en kan ervaren dat producten met kooi waarschijnlijk minder schadelijk zullen zijn voor de omgeving,dan ongekooid spul.
Overigens ben ik er van overtuigd dat als de kooi in de ban gaat en men met kooiloos niet de zelfde effecten/burst/kwaliteit kan leveren,dat er weer een groep zijn spullen gaat zoeken over de grens.
Maar ik betwijfel of dat bij beleidsmakers hier in NL wel doordringt,dat dit "ongewenst neveneffect" iets is wat ze zelf creëren![]()
Nee, want vuurwerk liefhebbers die weten hoe vuurwerk werkt, worden gewantrouwd en raar aangekeken door de overheid.Wellicht zeg ik iets geks.
Maar zou een demo voor de mensen die dit soort dingen bedenken en evt akkoord geven als nieuwe wetgeving,niet iets zijn om ze over te halen af te zien van dit soort domme besluiten ?
En dan bedoel ik een demo dmv 2 zeecontainers,beide gevuld voor x % ,1 met gekooide producten,de ander zonder.
En dat dan is in de hens zetten,zodat men kan zien wat het verschil is tussen beide,en kan ervaren dat producten met kooi waarschijnlijk minder schadelijk zullen zijn voor de omgeving,dan ongekooid spul.
Overigens ben ik er van overtuigd dat als de kooi in de ban gaat en men met kooiloos niet de zelfde effecten/burst/kwaliteit kan leveren,dat er weer een groep zijn spullen gaat zoeken over de grens.
Maar ik betwijfel of dat bij beleidsmakers hier in NL wel doordringt,dat dit "ongewenst neveneffect" iets is wat ze zelf creëren![]()
Het aantal producten in een VPE aanpassen is zinloos aangezien het om het percentage flash gaat. Wanneer je dus bijvoorbeeld de Full Assault enkel zou verpakken dan is die vanwege het percentage flash nog steeds 1.3G en heeft een kooi nodig om 1.4G te worden.Vraag. Producten zoals bv de full assault zitten zelf in een kooiloze doos maar worden per 2 oid gekooit verpakt in een omdoos.
Die producten kunnen dan toch makkelijk per stuk in de markt gezet worden?
Misschien dit jaar al omdat toevallig het design al is veranderd of is dat stom toeval.
OK duidelijk. Had al een beetje zo'n vermoeden maar dank voor de duidelijk uitleg knettermans.Het aantal producten in een VPE aanpassen is zinloos aangezien het om het percentage flash gaat. Wanneer je dus bijvoorbeeld de Full Assault enkel zou verpakken dan is die vanwege het percentage flash nog steeds 1.3G en heeft een kooi nodig om 1.4G te worden.
Dat lijkt mij niet te kloppen. Een 1.3 product mag wettelijk gezien niet kooiloos over de toonbank gaan. En full assult gaat kooiloos over de toonbank per stukHet aantal producten in een VPE aanpassen is zinloos aangezien het om het percentage flash gaat. Wanneer je dus bijvoorbeeld de Full Assault enkel zou verpakken dan is die vanwege het percentage flash nog steeds 1.3G en heeft een kooi nodig om 1.4G te worden.
Grijs gebied, gedoogbeleid...Dat lijkt mij niet te kloppen. Een 1.3 product mag wettelijk gezien niet kooiloos over de toonbank gaan. En full assult gaat kooiloos over de toonbank per stuk