Leendert97
VWC lid
Onzin... Die mythe is al lang ontkrachtIn Enschede zat niet alleen vuurwerk... het was ook een opslagplaats voor het leger. Er zaten ook een zooi landmijnen opgeslagen daar.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Onzin... Die mythe is al lang ontkrachtIn Enschede zat niet alleen vuurwerk... het was ook een opslagplaats voor het leger. Er zaten ook een zooi landmijnen opgeslagen daar.
Bron?Onzin... Die mythe is al lang ontkracht![]()
Welke bron heb jij dat het er wel lag dan? En dan niet met 1 of andere dubieuze bron aan komen zetten aub.Bron?
Houd er rekening mee dat je in DE ook maar kleine hoeveelheden 1.3 mag vervoeren.Denk dar meer mensen naar Duitsland zullen gaan. Daar heb je gewoon 1.3 in de winkels liggen. En als je daar toch bent ff wat vuurpijlen mee![]()
Euhm, dit is het topic over het mogelijk verdwijnen van de kooien. Over Enschede zijn talloze andere topics, misschien dat het beter is dat jullie daar verder gaan?Welke bron heb jij dat het er wel lag dan? En dan niet met 1 of andere dubieuze bron aan komen zetten aub.
Volgens mij moet je voor 1.3 echter wel een Kleinschein hebben, toch?Houd er rekening mee dat je in DE ook maar kleine hoeveelheden 1.3 mag vervoeren.
Euhm, dit is het topic over het mogelijk verdwijnen van de kooien. Over Enschede zijn talloze andere topics, misschien dat het beter is dat jullie daar verder gaan?
Volgens mij moet je voor 1.3 echter wel een Kleinschein hebben, toch?
Waar zie je mij beweren dat het er wel lag? Blijkbaar is er een bron die de mythe heeft ontkracht en daar ben ik benieuwd naar. Ik heb zelf nooit gezegd dat een bron bevestigd heeft dat het er wel lag, dus kan de bron ook niet doorgeven.Welke bron heb jij dat het er wel lag dan? En dan niet met 1 of andere dubieuze bron aan komen zetten aub.
Duidelijk, het wekte de suggestie (mijn interpretatieWaar zie je mij beweren dat het er wel lag? Blijkbaar is er een bron die de mythe heeft ontkracht en daar ben ik benieuwd naar. Ik heb zelf nooit gezegd dat een bron bevestigd heeft dat het er wel lag, dus kan de bron ook niet doorgeven.
Ik weet dat de Duitsers niet zo panisch doen als hier.Houd er rekening mee dat je in DE ook maar kleine hoeveelheden 1.3 mag vervoeren.
Door wie? Ken namelijk 1 vd soldaten die daar regelmatig oude landmijnen heeft gebracht in de jaren 90.Onzin... Die mythe is al lang ontkracht![]()
Bump ik m'n eigen vraag nog evenLas ik hier of in ander topic dat over einde kooi pas daadwerkelijk halverwege jaar door politiek en instanties over wordt overlegd? Als dat al voor zomer lukt, best kans dat er toch uitloopjaar komt? En/of hoe gaan freakshops in voorjaar hier mee om qua aanbod? Al ideeën van die kant om hier te delen misschien?
Het stil houden en het een mysterie laten is natuurlijk een manier om dubbele cijfers te draaien dit jaar.Bump ik m'n eigen vraag nog even![]()
InderdaadWellicht handig om deze weer oplaaiende discussie in een eigen draadje te plaatsen ?
Dit heeft namelijk niks meer te maken met het topic,einde van producten in kooi![]()
Ik pak mijn bak popcorn erbijBlijft wel een gezellig topic![]()