Eerste knallen al gehoord?

Ja gisteren toevallig nog.
De hele tijd zware knallen.Snel naar de bovenste verdieping gerend en nog net een paar grote peony's kunnen zien.Bleek er net over de grens in duitsland en showtje gaande te zijn.

Leuk topic! Maar ik hoor bijna elk weekend wel knallen en door week soms ook nog wel... :D Het begint nu ook 's avonds al mooi vroeg donker te worden, dus dat zal ook wel meewerken denk ik...heerlijk!

1 sept ging er voor het laats bij mij in de buurt een cake de lucht in. Strak met feestweek zullen we wel weer het 1 en ander horen :)

Jaja!

Gisteren was het bij mij in de buurt (omgeving Heemskerk/ Beverwijk) weer raak. Een dikke silverstaart in de lucht gevolgd door een boeket. Daarna nog wat kleinere knallen gehoord in de omgeving. De winter zit eraan te komen en daarbij ook het vuurwerk.

Heb jij al knallen gehoord?
En wanneer begin jijzelf met knallen?

Groet,
Ruben

Bij ons steken ze het hele jaar door gigantische shells af illegaal natuurlijk ik knal zelf ook het hele jaar door as er zin in heb steek ik wat af :bonk:

Gisteravond waren hier nog een paar lekkere knallen en donderdagavond bij de ArenA ook knallen gehoord (waaronder eentje onder een brug ofzo :D).
Hoop op meer en op siervuurwerk.

Gister volgens mij nog een Circo Blitz de lucht in horen gaan, vanwege dat ''hummer'' geluid en lekkere burst. Bij mij in de buurt wonen ook echte freaks dus het kan zomaar..

Hoorde laatst wat knallen,
zag wat rook,
hier en daar een lichtkogeltje,
Ergens hier zijn er mensen flink aan het stoken.

Ohnee, dat was ik zelf :bonk:
Ben hier samen met wat andere jongens alleen.

Bij ons steken ze het hele jaar door gigantische shells af illegaal natuurlijk ik knal zelf ook het hele jaar door as er zin in heb steek ik wat af :bonk:

hoe komt het dat ik die dan elke keer mis:p nee klopt hier is af en toe siervuurwerk ofzo, paar jaar geleden een blok van paar minuten lang ergens in september gezien:bonk:

Ik lag gisteren in bed in slaap te komen en was aan de nieuwe producten aan het denken, wat ik wel wilde en wat niet voor een mooi showtje e.d. tot opeens: Bammm!
Ik even wachten....niets...oftewel: geen pot of shell, wel een knaller dus en een beste ook :D Dit was nog een keer of drie te horen...heerlijk weer! :p

maar was niet de eerste keer hoor, er gaat hier in de buurt nu al geregeld wat de lucht in....dat zal alleen maar meer worden denk ik :D

Een paar dagen geleden een knal gehoord. Ik lach in bed en in een keer dikke knal Ik uit het raam kijken was het een lawine pijl die bij in de buurt werd afgestoken.Verder een paar kleine knalletjes gehoord in de verte.Ik steek niet af voor de verkoopdagen.Als ik het vuurwerk binnen heb. Dan af en toe een klein dingetje afsteken.

Hoor hier ook erg veel knallen. Terwijl ik mijn snippers nog hier in het dorp terug kan vinden. Vorige week nog een aantal Neptune cakes en een Crackling Chry bij de buren gezien. En al een aantal knallers na school gehoord. Het gaat lekker. :)

Toevallig vanavond een stukje vuurwerk gehoord. Zacht knalletje. (overigens niet het eerste van het jaar)

ik schrok me gisteravond helemaal kapot van een keiharde knal hier in de buurt. ik gelijk kijken natuurlijk, maar er was niets te zien.

vanmiddag hoorde ik nog een thunderking of iets dergelijks. eerste twee knallen van het jaar gehoord!

Back
Bovenaan