Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De afgelopen weken regelmatig dat er om klokslag 20.00 een cake of compound de lucht in gaat, het tijdstip begon echt op te vallen.

Net bij thuiskomst toevallig een paar knallen gehoord en eerder deze week ook nog een cake gezien in de verte

Net vanuit de auto in de verte nog een cake zien gaan, erg gaaf om eindelijk weer wat te zien.

Zojuist weer eens een knal gehoord, verder afgelopen week vrij rustig. Maar zal me niet verbazen als het komende tijd weer vaker zal zijn als december eenmaal begonnen is.

Een van de buurjongens vind het leuk om 2x per week iets wat knalt hier voor de deur af te steken.
Verder wordt er wel wat geknetterd her en der.

De tijd van cakes/compounds lijkt over te zijn.. tot vorig weekend ging er nog wel eens 1 de lucht in.
Afgelopen weekend was het wat stil.

Hier hoor ik vanuit de woonkamer eigenlijk nooit echt iets. Maar als ik 's avonds even buiten ben hoor ik toch regelmatig geknal. Afgelopen weekend werd ik ook nog op twee compounds getrakteerd. Iedereen heeft er hier in ieder weer zin in merk ik (inclusief ikzelf:D)

Moet eerlijk zeggen hier in Breda vind ik het nog heel rustig. Dat is wel anders geweest de afgelopen jaren.

Stilte voor de storm :angel:

Net een 5" (schat ik) red to green peony shell gespot in de verte. Genieten zeg.
Perfecte dag ook voor het effect.

Hier ging het al behoorlijk te keer, eigenlijk vanaf oktober elke dag in de avond wel wat gehoord. Maar vanaf vorige week bijna niks tot niks meer gehoord. Hoop dat daar snel weer verandering in komt, geeft namelijk wel een heerlijke sfeertje.

Vanavond nog een cake horen gaan tijdens het kijken van een kerstfilm, lekker sfeertje.

In Bergen op Zoom tijdens het wachten op de trein al een cake de lucht in horen gaan. En ook wat knallen gehoord in de verte.

In de zomer ging er af en toe een cake de lucht in, maar nu is het al weken stil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan