Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jup, dat gebeurd hier ook net iets te vaak. Snap echt niet wat daar de lol van is.

Het is erg rustig hier, maar enkele weken geleden nog wel een cake gezien hier vanuit de slaapkamer. Dat was wel ff lekker.

nu toch wel elke avond hier en daar een paar knallen te horen. soms schrik ik dr gwn van want je verwacht ze niet rond deze tijd

Hier af en toe een knalletje maar de laatste zaterdagen is het wel vaste prik dat er ergens cakes en/of compounds de lucht in gaan. Ik heb het idee dat steeds meer mensen een stukje vuurwerk afsteken bij een feestje en dat zou wat mij betreft een mooie nieuwe traditie mogen worden!

Gister avond toen ik naar huis fietste hoorde ik ergens een dikke doos afgaan. Niets van gezien, maar het klonk wel erg fijn weer.

Gister werd er ergens in de buurt een cake afgestoken en paar losse knallen. En de buurtapp was ook meteen weer van slag haha. Wat kunnen mensen toch zeuren.

De buurkinderen hebben ergens een Cat.1 pakketje gescoord, die waren gisteren lekker bezig met fonteinen, flash en knetterballen.

Begint hier toch wel langzaam op gang te komen! Erg fijn zolang het geen cat. 3/4 etc. in de nacht is! Klein potje kan ik altijd wel waarderen hoewel ik het zelf bewust nooit doe!

Hier is het de laatste tijd ook weer behoorlijk raak. Word alweer flink geknald hier.

Afgelopen weken wordt er op de droge avonden al redelijk wat afgestoken. Variërend van Cat. 1 tot zwaardere knallers en pas ook een 3 inch(?) cake. Dat was wel echt een prachtige cake. Net hier in de straat nog wat gastjes die een triple singleshot afstaken. Lekker voor de sfeer wel. Het is ook weer lekker fris 's avonds. :)

Gisteren ging er hier ook een minimaal 100 schits blok de lucht in. En t was best een stuk weg maar hoorde de burst prima :p

De laatste tijd is het hier rustig. Poosje geleden regelmatig wel wat gehoord. Zal de komende tijd vast nog wel weer wat gaan toenemen gok ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan