Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier toch knallen ondanks de harde wind. Veel lucht vuurwerk. Single shots en ook al zo’n bol gehoord vanavond. 4 inch denk. Ook een vuurpijl gezien en verbaasde me nog dat hij goed omhoog ging met zo’n windje.

Eerder de week had ik gezegd dat het hier behoorlijk stil was.
Moet zeggen dat sinds vandaag de nodige cakes de lucht ingaan.
Geen zware pleurisklappen trouwens

Hier vanavond ook het nodige gehoord. Veel single shots. Een enkele dreun, maar dat is vaak carbid. Dat hoor ik liever dan die illegale knallers. Dat is gelukkig wel minder als andere jaren heb ik het idee.

Hier vanavond ook weer redelijk wat vuurwerk gehoord. Zal vanaf vandaag alleen maar meer worden als de verkoop begonnen is.

Rond half 2 hoorde ik ineens een hoop gepruttel van buiten komen. Er stak iemand vlak naast mijn huis ineens een ratelband af. :)

Eddy.

Hier in oosterhout is het vooralsnog best rustig eigenlijk. Wel af en toe wat flinke knallen en eens per avond een paar cakes, maar heb het idee dat dat een handelaar is, elke keer dezelfde dus, want ze steken echt al maanden zo af op dezelfde tijden..

Denk dat de rest lekker binnen zit… ikzelf heb nou ook nog niet echt de neiging om met dit weer naar buiten te gaan lol

Zo dan, hier is het goed aan het knallen hoor. Je merkt echt dat iedereen het weer in huis heeft. Zo even een stuk wandelen, genieten wat er allemaal de lucht in gaat.

Kan niet zeggen dat het al los gaat hier, maar af en toe knalt het wel lekker. Super sfeervol !

Het gaat los. De afgelopen weken echt rustig en nu gaat het helemaal los veel cakes en nitraat achtige knallen. Zware dreunen blijven nog uit.

Iedereen heeft er weer zin in. Dat is duidelijk te merken. Gaat hier al aardig wat de lucht in. Je zou bijna denken dat het al zover is…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan