Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net 3 kwartier gewandeld, maar wat een vuurwerk ging er de lucht in. Zo goed als niet stil geweest. Erg veel cakes en pijlen gezien, wat een sfeer zeg.

Hier ook af en toe knallen, maar opmerkelijk minder zware dreunen dan vorige paar jaar (in mijn beleving). Alleen maar goed, hopelijk wordt dit een jaarwisseling die gewoon soepel verloopt zonder al te veel overlast, schade, etc.

Hier ook al flink wat geknal te horen. Duidelijk dat men er zin in heeft. Geweldige tijd!

Hier ook sinds 9 uur vanmorgen alweer genoeg knallen te horen in de omgeving

Net nog even naar de vuurwerkwinkel geweest om wat Thunderkings te halen, veel knallen gehoord onderweg

Hier gaat het ook goed en dat komt goed uit. Het waait hier aardig 4bft volgens buienradar. Maar de effecten zijn wel zichtbaar ziet er goed uit.

Laat ze maar lekker knallen heerlijk die sfeer buiten. Vermoedt dat het morgen wel is een chaos kan worden ondanks het weer.

Je kan wel merken dat t na 2 jaar weer mag en dat t vooral siervuurwerk is wat gekocht word. Zelfs in mijn eigen wijk in Gouda waar t altijd dood was zelfs voor corona ist nu superdruk.

Hier valt het eigenlijk wel heel erg mee tot nu toe. Had verwacht wel een paar cakes te horen of te zien maar dat valt voorlopig vies tegen

Hier valt het eigenlijk wel heel erg mee tot nu toe. Had verwacht wel een paar cakes te horen of te zien maar dat valt voorlopig vies tegen

Aan de andere kant van de stad, hier dus gaat wel regelmatig een cake of box los. Echter zie je de effecten verwaaien, zo veel wind staat er, echt jammer.

1e jaar dat we het in ons eigen dorp vieren en het gaat vanavond al lekker vrolijk te keer om ons heen. Heerlijk, dat beloofd wat voor morgen.

Grotere cakes gaan goed, kleinere verwaaien enorm

Ondanks het schijt weer echt heel de dag knallen. Nu het avond is lijkt het op oudjaar light. Pot na pot en zware dreunen komen ook gang. Je kan merken dat iedereen er zin in heeft en ik denk dat het weer niet veel mensen tegenhoud morgen.

net drie cakes achter elkaar in de straat hier achter, ik stond meteen aan het raam gekluistert haha

Hier ook best gekkenhuis haha! Buurman twee huizen verderop steekt gewoon een compound af in de tuin. :bonk:

Tuin is denk ik 5x7m ofzo whahah!

Tis nu nog gekker dan gister. Blijft maar door knallen. Spul is ook prima ter zien ivm de wind. Ik maak me enkel zorgen om de regen.

Lijkt wel oudejaarsavond hier , mooi dit

Vanaf half 5 al continu cakes en knallen te horen ondanks het slechte weer momenteel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan