Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik nog nooit meegemaakt hiero.... een dik vet blok enkele straten verder...

Dit oudjaar gaat een zootje worden.... let op men woorden...

Was net bij mijn zwager op visite en die woont in een wijk met grote flats. Wat een pestdreunen gingen daar af zeg! Galmt lekker door.

Ik heb het idee dat er hier meer illegaal knalvuurwerk is dan siervuurwerk. België is natuurlijk ver weg, dus veel zullen er niet heengereden zijn, en zwarte markt is vnml om de dikke knallen te doen. Benieuwd hoe het hier morgen om 00u gaat, ging vorig jaar meer prof dan consu sier de lucht in, en de dreunen gingen even volcontinu

Damn hier in de straat ook continue vuurwerk, ook hele harde doffe dreunen. Kan niet anders dan dat dat shells zijn.

Ik ga maar even aan de haal met wat Cat. 1 vuurwerk haha.

Hier in Groningen is het muisstil vandaag. Weken niet zo stil geweest. Maar cakes waren sws een zeldzaamheid laatste tijd, enkel geknal.

Hier in Utrecht e.o. al meerdere cake vanavond gezien, en hoor af en aan Cat1 en thunderkings/knallers. Absoluut meer dan vorig jaar, en ook de uitzondering met zware doffe dreunen. Zeer nieuwsgierig naar hoe het morgen gaat zijn!

Hoor nu voor het eerst ook de hele avond knallen/potten.
Ben zeer benieuwd morgen om 0.00 uur

Hier ook absoluut meer geknal en zelfs een shell plots boven de daken uit, nou, dan gaat het hier echt 'los' hoor haha. Hopelijk maken ze er morgen ook een feestje van dan.

Hoor eigenlijk alleen maar illegale knallers als ik weer even uit het dakraam hang. Het is een simpel gevolg van het verbod. Hoop morgen natuurlijk ook het nodige sier te bewonderen. Dat gaat denk ik wel goed komen.

Gaat hier echt wel goed los al zeg. Tis echt geen 5min stil als je een stuk buiten wandelt. Dat gaat morgen helemaal goed komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan