Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee stil is het hier zeker niet.
Het is hier sowieso elke avond wel raak vanaf half oktober en dat in een 'dorp'. Laatste weken is het helemaal feest, maar vandaag toch wel echt een uitzondering.
De ene naar de andere cake, blijf staan kijken bij het raam. Veel cat 1 ook hier in de buurt en ook toch wel veel illegale knallers.

Ben benieuwd hoe het morgen is. 1 ding weet ik wel: zeker niet stil.

Nog altijd muisstil hier in Groningen...enkele verdwaalde knal, maar dat hadden we normaal zo in augustus/september. Nog nooit zo stil geweest, bah. Ook geen kids meer in de straat die met cat 1 of zwaarder spelen, was vroeger wel anders, maar die zijn allemaal groter geworden en verhuisd :(

Ik vindt het hier in Tilburg ook redelijk stil, hopen dat 't morgen los gaat en de politie niet weer weet waar ze heen moeten.

Nog altijd muisstil hier in Groningen...enkele verdwaalde knal, maar dat hadden we normaal zo in augustus/september. Nog nooit zo stil geweest, bah. Ook geen kids meer in de straat die met cat 1 of zwaarder spelen, was vroeger wel anders, maar die zijn allemaal groter geworden en verhuisd :(

Hier komen wonen denk. Nu ik dit type ook weer geknetter van cat 1 en wat fluiters hoorde ik net en hiervoor 2 hele doffe dreunen.

Was laaste dagen echt stil maar vandaag schieten de shells je om de oren.
Echt gaaf en zijn ook best wel flinke.

Ben op visite bij mijn moeder in Voorburg.. hele avond raak.. net nog 20 nitraten in 2 min.. in de verte sier en harde knallen. Den Haag is aanwezig hoor

Hier vandaag ook weer wat buurjongens gespot met Cat1 en onderweg vanmiddag zag ik ook plukjes jeugd lopen die lekker in de weer waren met cracklingballen, cracklingortjes e.d. Heerlijk!

Apeldoorn gisteravond weer lekker. Compound en een tiental shells vlak na elkaar gespot. Dikke dreunen, lekker om even voor te genieten.
Lees dat Den Haag al losgaat. Ik kijk over Oud Rijswijk en Laak uit vanavond. Zin in! :thumbsup:

De kids in de buurt zijn al bezig met rotjes, shocks en cat1 spul, heerlijk! Doet me goed.

De kids in de buurt zijn al bezig met rotjes, shocks en cat1 spul, heerlijk! Doet me goed.
Ik ga verhuizen. Doodstil hier. Voel me crimineel als ik op straat een knetterlintje aan ga steken, meteen blikken naar buiten enzo. En dit is/was een volkswijk...

Hier niks nog deze morgen stilte voor de storm,dit jaar beperkte stoker meer een kijker (zit me niet lekker, stookgemis)kl0te klaver brrrrr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan