Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net een mooi gesprek gehad met een hondenliefhebber. Was al een uur cat 1 aan het afsteken (wondertollen en fonteinen zonder knetter) zo in het schemer. Mooi om te zien dat er dierenliefhebbers zijn die zelf niks stoken maar begrijpen dat het voor iedereen een gemis is. Onbekende, menselijke dierenvriend; bedankt. Dat velen dit voorbeeld mogen volgen!

Voel me bijna bezwaard om cat1 af te steken. Probeer rekening te houden met de honden etc, maar kom op zeg, laat ons is even gewoon rustig wat cat1 stoken ipv gelijk aangevallen te worden..

Ik ga verhuizen. Doodstil hier. Voel me crimineel als ik op straat een knetterlintje aan ga steken, meteen blikken naar buiten enzo. En dit is/was een volkswijk...

Haha hier hetzelfde.. echt muisstil hier nog... zelfs een knetterlint gaat nu oorverdovend klinken... ik ben sowieso niet van het overdag afsteken, maar goed, voor de sfeer is het wel echt verschrikkelijk zo. Normaal kijk ik nu met een bakje koffie en een sigaret lekker naar buiten om te zien hoe de jeugd geniet van het kleine spul...maar niks, noppes, nada tot nu toe...het is nog vroeg maar toch...dat beloofd weinig goeds...

Ik ga rond een uur of 6 de eerste potjes de lucht in knallen...maar hou het beschaafd want zoveel heb ik helaas niet dit jaar..dus ik denk vanaf 6 uur elk uur 1 a 2 kleine potjes tot aan 12 uur..

Eerste vuurtje gesignaleerd, hoor wat geknetter en heb zelf net een zwikje pili crackers enzo voor huis gestookt. Dacht ook al wat carbid te hebben gehoord. Al die vakantiegangers worden laat wakker...

de jeugd is hier lekker ongegeneerd aan het knallen midden in een woonwijk.
Iedereen vind het wel prima, dat doet mij deugd voor vanavond :)

Deventer wat knalletjes verder niks... beloofd weinig goeds.
Ik hoop dat als de schemering valt dat er meer mensen los gaan

In Hengelo bepaalde delen knalt het lekker. Alsof het gewoon oud en nieuw is zoals normaal. Ook her en der Partytenten op opritten gespot en een mooi lange rij voor de bouwmarkt voor cat1. Ik heb er zin in!

Hier gaat het iig goed los met carbid, heerlijke dreunen. Gelukkig heeft de gemeente opdracht gegeven om te gedogen. Politie is een kijkje komen nemen en heeft die jongens een fijne dag gewenst.
Zo kan het dus ook.

Toch wel een oud en nieuw sfeertje. Begint een beetje los te komen. Bij deze het verbod faalt wordt wat voor vanavond.

Veel carbid en af en toe wat geknal. Eigenlijk zoals het altijd gaat tijdens oudejaarsdag...hopelijk geldt dat ook voor vanavond!

Hier erg stil in tegenstelling tot normaal in deze tokkie wijk,maar snap het de veraders loeren al achter hun gordijnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan