Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doodstil hier. Lijkt wel een kerkhof. Onwezenlijk gewoon. Hoop dat het morgen toch wel enigzins los gaat. Ik denk ook wel dat elke freak en liefhebber bij mij in de buurt zich ff in weet te houden tot morgen avond 00:00:p

- Cat1 vliegt de winkels uit! Er is nog nooit zoveel cat1 verkocht als dit jaar!

- Handel illegaal vuurwerk is vervijfvoudigd! Veel mensen hebben nu illegaal spul!

- Er is veel concumentenvuurwerk over van bijv vorig jaar vanwege de mist!

Je zou zeggen dat je het één en ander moeten kunnen verwachten morgen!

- Cat1 vliegt de winkels uit! Er is nog nooit zoveel cat1 verkocht als dit jaar!

- Handel illegaal vuurwerk is vervijfvoudigd! Veel mensen hebben nu illegaal spul!

- Er is veel concumentenvuurwerk over van bijv vorig jaar vanwege de mist!

Je zou zeggen dat je het één en ander moeten kunnen verwachten morgen!

laten we het hopen :)

Net zelf beetje cat 1 gestookt. Gelijk iemand die de politie ging bellen. Verder is er iemand in de straat die letterlijk alle 'anti vuurwerkverbod' stickers van de lantaarnpalen af heeft staan halen. Die moet echt wel een grafhekel aan vuurwerk hebben als je je bedenkt dat het er zeker 20 zijn... beloofd wat voor morgen.

Hier steken ze momenteel wel wat af. Redelijk knallen met soms een zware tussendoor. Voor vanavond verwacht ik weer meer cakeboxen en bommen zoals gisteravond ook het geval was.

Het was even rustig, maar sinds een uurtje toch wel weer wat knallen te horen en net ergens een at once cake. Klonk lekker! Vanavond maar weer even wat Cat. 1 stoken.

Moest net even ergens op de fiets heen en zag toen al op een paar plekken dat er lekker Cat. 1 gestookt was door iemand. Een stille jaarwisseling wordt het sowieso niet :)

Net zelf beetje cat 1 gestookt. Gelijk iemand die de politie ging bellen. Verder is er iemand in de straat die letterlijk alle 'anti vuurwerkverbod' stickers van de lantaarnpalen af heeft staan halen. Die moet echt wel een grafhekel aan vuurwerk hebben als je je bedenkt dat het er zeker 20 zijn... beloofd wat voor morgen.

Daar wordt je toch zwaar misselijk van. Ik zou zeggen ga lekkah losssss.!!!!

Hier af en toe een harde knal en wat geknetter van cat 1. Andere jaren zou ik nu een rondje gaan lopen om vast wat vuurwerk te bewonderen,

Hier begint het langzaam een beetje los te komen in Oosterhout (bij Breda), al wisselt het enorm per uur/dag.. soms een hele tijd niets en dan ineens overal compounds en extreem harde knallen. Sinds vandaag ook flink wat van die visgraat-matten...

Desalniettemin wel een heel stuk minder dan normaal...

Gisteren wat hangjongeren hier voor de deur die netjes cat1 aan het afsteken waren... flink wat van die knetterlinten (en als je er daar genoeg van afsteekt klinkt dat nog best hard)...en wat denk je... meteen een handhaver in de straat die de jongens aansprak...vast weer een van de buren de politie gebeld...

We hebben hier ook zo'n whatsapp groep voor de wijk...als er een knal te horen is dan is er altijd wel iemand (vaak dezelfde) die weer los gaat in de chat en de politie belt etc... wat dat betreft blij dat de tweede wereld oorlog voorbij is, want aan nsb-ers geen gebrek in deze wijk :)

Dat laatste bedoel ik uiteraard niet letterlijk, maar om maar even aan te geven hoe moeilijk mensen tegenwoordig kunnen zijn... en niet alleen om vuurwerk hoor... ze bellen soms al de politie als er hier drie scooters in de straat rijden, want dan vinden ze het weer geluidsoverlast oid... ik denk dan echt: zijn jullie nooit jong geweest?

maar oke, we leven helaas in een maatschappij weer steeds meer mensen een ander steeds minder gunnen...

Zojuist in schravendeel 2 waanzinnige knallen gehoord, echt ongekend hard. Ook nog 2 mooie cakes te zien! Hopelijk morgen alles behalve een stille nacht

Hier een straat verderop gingen er aan het begin van de avond een mooie cake en een dikke compound de lucht in. Heerlijk! :D

De afgelopen dagen ook al af en toe wat de lucht in zien gaan. Wel iets minder dan voorgaande jaren tijdens de verkoopdagen, om overduidelijke redenen. Ook lekker al een paar verdwaalde carbid knallen gehoord. Hier leeft vuurwerk en knallen gelukkig nog steeds. :)

Eddy.

Het was wat stil, maar nu begint het langzaam op gang te komen, wellicht bewaart men hun zooi voor morgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan