Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond ging het al flink los hier. Ergens in de buurt een dikke show van enkele minuten met enorme klappen, helaas niks kunnen zien door de bebouwing. Valt me op dat hier ook steeds meer cakes de lucht in gaan, niet alleen maar enkele schoten carbid en illegale knallers meer.

Sweetlake eigenlijk ook de hele avond en gisteren om 20.45 een 5 inch op nog geen 100 meter van mij :)

Lekker allemaal..
hier de hele avond goeie klappen.. even een rondje gelopen en opeens in 1 of 2 straten paar cakes shells en pijlen
Weet alleen niet hoe ik dat moet uploaden.

Love it

Hier in Hengelo knalde het de afgelopen weken al boven gemmideld maar vanavond ging het er echt af. Iedere 5 minuten wel een cake, doffe dreun of goede fluit te horen. Dit is een mooie voorbode voor de 31e.

Het is hier toch altijd wel rustig, maar zo met kerst is het altijd wel dat je knallen hoort. Vanavond waren er ook weer wat rond aan het lopen en hier en daar steken ze wat af, lekker. :)

Ging hier gister ook aardig tekeer; veel illegale knallers, paar cakes. Leuk om te horen, als het niet tot begin van de nacht doorging en ik zo kapot moe was en graag wilde slapen, helaas innerlijke klok me gewoon 7u wakker maakt om (niet) te gaan werken dus nog nog minstens zo kapot moe als de hele werkweek met familie in het vooruitzicht. Dus bedankt, luitjes! Wacht gvdgvd gewoon tot oudjaarsdag?!?! ipv mensen hun slaap te onhtouden

Dus bedankt, luitjes! Wacht gvdgvd gewoon tot oudjaarsdag?!?! ipv mensen hun slaap te onhtouden

Ja, maar dan heeft het hondje van een buurvrouw 3 straten verderop, er te veel last van. :bonk:

Gisteravond bij het oude nest gingen er tussen 1900 en 2100, nog een paar dikke blokjes de lucht in hoor. Af en toe afgewisseld met wat cat.1 van de mini's, vanuit de straat aan de achterzijde.

Gisteren redelijk wat buiten geweest. Overdag al redelijk wat carbid te horen, savonds wat harder knallen, in een parkje werden rotjes, grondbloemen en single shots afgestoken en als klap op de vuurpijl een 5 inch 2 straten verderop precies tien ik naar buiten keek.

Hier in Hengelo knalde het de afgelopen weken al boven gemmideld maar vanavond ging het er echt af. Iedere 5 minuten wel een cake, doffe dreun of goede fluit te horen. Dit is een mooie voorbode voor de 31e.

Gisteravond hier genoeg cakes , cakeboxen en knallen gehoord inderdaad.

af en toe even in de tuin staan kijken kon het meeste ook nog redelijk goed zien:droolthum

Hier ging het gister Avond ook wel lekker los. Zelf met de kids behoorlijk wat cat1 gestookt voor, tijdens en na het gourmetten. Dat gaf wel een prima sfeertje hoor.

Vanavond whisky cat1 avondje gehad en nog een deel van een compound showtje in de verte kunnen filmen. De kampers hadden er zin in. Straks ff uploaden voor jullie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan