Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tilburg zuid heeft denk ik te veel ingeslagen, wordt veel afgestoken, lijkt wel meer als andere jaren.

Dat is ook mijn thuisbasis!
Tilburg zuid is extreem dit jaar.
Was ook erg veel in omloop in de wijk de afgelopen maanden.

Ik hou het lekker bij legaal en hou me aan de afsteektijden.
Maar kan wel genieten van het moois wat nu al de lucht in gaat.

Hoor soms een bizar harde dreun in de verte. Is een grondknaller doordat de echo een stuk lager klinkt en de druk een stuk minder is dan een shell, maar echt bizar.

Zeker harder dan mijn Cobra 7 die ik een paar jaar terug had.

Ik heb het idee dat het gisteren oudjaarsavond was wat werd er veel gestookt niet normaal.
Zou iedereen gedacht hebben morgen dikke mist dus nu maar stoken?
Of is misschien toch laaste jaar.
Geen idee maar wel leuk om 2 dagen oudjaar te hebben:p

ik ben nu in Almelo in een hotel. (Zo naar huis) Maar hier was het gister al oud en nieuw volgens mij. En nu ook al siervuurwerk en carbid denk ik. :p

Zonet mijn 80ltr carbidbus weer afgevuurd.
Wat is dit toch geniaal!

Vanaf 8u ging het hier los. Overal hoor je het donderen!

Ze waren hier vanacht om half 3 met zwaar spul aam het strooien. Way to go... :thumbsdown:
hier zelfde probleem heel medemblik was wkker er door tot 6 uur in ochtend waren paar gekke rondjes rijden en van ales uit auto gooien dus mensen hier zijn niet echt vrolijk nu pfff

Voor het eerst sinds jaren is het hier weer veel meer dan de jaren ervoor. Stiekem wel heel leuk.

Vannacht tot een uurtje of 02:00 veel geknal en sinds vanochtend 10:00 ook goed los. Kijk al uit naar vanavond :)

Hebben jullie dezelfde ervaring als ik dat het geknal veel langer aanhoudt? normaal nog enkel dagen in januari en dan loopt het wel af.

Met die mediaaanndacht van nu valt me op dat het veel eerder begon, al in september/oktober, en doorloopt tot nu. afgelopen weekejnd hoorde ik nog veel knallen.

Herkent iemand dit?

Hebben jullie dezelfde ervaring als ik dat het geknal veel langer aanhoudt? normaal nog enkel dagen in januari en dan loopt het wel af.

Met die mediaaanndacht van nu valt me op dat het veel eerder begon, al in september/oktober, en doorloopt tot nu. afgelopen weekejnd hoorde ik nog veel knallen.

Herkent iemand dit?
Afgelopen weekend hoorde ik vanuit huis dat er nog dikke box in mijn omgeving afgeschoten werd.
Het gaat maar door , handhaving??????

Hier wordt ook nog met regelmaat geknald je. Maar heb er bewust op gelet, heb sowieso de eerst 16 dagen iedere dag wel wat gezien of gehoord. Afgelopen weekend weer best veel gehoord.

Hoewel er met oudjaar hier niet bijster veel geknald wordt, was het twee weken terug wel raak in het weekend. Ik denk +/- 15 shells, meerendeel salutes, van fors kaliber. Echt kei- en keiharde dreunen op een windstille avond. Veel dorpsgenoten gehoord die polshoogte zijn gaan nemen op de plek en diverse buitenlandse kentekens hebben weg zien rijden.

Verder niet meer dan een enkele cake of boxje in het weekend ter gelegenheid van een verjaardag o.i.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan