Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij blijft het op wat Cat 1 vuurwerk na erg rustig. Wel toen ik gisteravond laat lekker in mijn jacuzzi aan het chillen was een tweetal harde doffe knallen gehoord. Het was wel een behoorlijk eind weg dus het was denk ik wel iets zwaarder lucht vuurwerk.

Het is verkeerd, het mag niet maar het werkt wel erg sfeerverhogend.

Woon aan de rand van een f#cking klein dorp dus lekker rustig. Hoor met honden uitlaten wel wat knallen in de grotere dorpen in de verte. Vanavond kerst bij me ouders in Eindhoven dus daar zal ik wel meer horen.

Gister kleine kutkoters op speelveld aangesproken dat ze single shots aant afsteken waren. Beweerden dat het cat 1 was. Helaas koters.

Hier is het sinds de kerst echt raak en dan heb ik het niet over cat 1 maar cakes, Shells en salute,s. Heel veel knallen voor zo’n klein dorpje.

De jeugd knalt er hier ook al op los. Allemaal leuk en aardig. Wel jammer dat er van die kutkindjes tussen zitten die het leuk vinden om vuurwerk naar fietsers te gooien. Had bijna een rotje in m'n bakkes gekregen

Hier veel cakes de lucht in vanavond. Ook natuurlijk de nodige single shots, knallers en cat 1. Wel minder als gisteren maar zondag is hier zo’n rustdag.

De SGP mag haar vuurwerkstandpunt wel heroverwegen, aangezien er op zondag minder wordt geknald.
Naja misschien een iets te overhaaste conclusie, maar jullie snappen wat ik bedoel. :p

(Ik heb zelf als christen niks tegen vuurwerk afsteken op zondag, wat is mooier dan vuurwerk op de wekelijkse feestdag?)

de potten die hier de lucht in gaan echt mooi en veel en het gekke is dat ik de politie overal zie rijden???. misschien zijn ze op knaltocht en laten ze de potstokers met rust wel vreemd hoor.

Hier ook genoeg te zien en te horen. Kan mezelf nog redelijk inhouden.

Al begint het wel steeds meer te kri... Jeuken..:rolleyes:

Hier ook flinke hoeveelheid knallen, gaat zeker nu het donker is continue door. Sfeervol, maar haalt tegelijkertijd het argument van 'het is maar 8 uur, 1 dag etc' wel nogal sterk onderuit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan