Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begin december hoorde ik heel wat knallen maar nu... Nu is iedereen stil, iedereen is bang voor de politie of wordt gelijk aangepakt. Soms nog wel een knalletje maar daar blijft het bij. Vorig jaar en de jaren daar voor hoorde je elke dag zowat. Misschien dat het zaterdag veranderd?

Liep net even buiten en hoorde continu n explosie alsof iemand een stukje vuurwerk in diverse putten aan het afsteken was (heeft n specifiek geluid namelijk).

dat kan goed een hagelkanon zijn, dat is een buis die bij weilanden staat om de oogst niet kapot te laten hagelen. Die buis schiet een luchtgolf richting de wolken zodat er een gat in komt zodat de oogst niet kapot gaat door hagel.

laatste paar dagen lijkt het wel een van de verkoop dagen, middag hoor je om de havenklap een knal en in de avond worden er wel elk uur cakes afgestoken.

eergisteren was het echt heftig het leek wel bijna oud en nieuw er waren non-stop knallen toen ik in de stad was.

Nou het is hier te gek voor woorden met die graf klappen geeneens sier meernet als vroeger.ik weet dat het vloeken in dd kerk is maar ik hoop dat de politie er een paar pakt.dit verpest de sfeer en onze hobby.tot 3 uur in de nacht dit gaat helemaal nergens meer over.

Nou het is hier te gek voor woorden met die graf klappen geeneens sier meernet als vroeger.ik weet dat het vloeken in dd kerk is maar ik hoop dat de politie er een paar pakt.dit verpest de sfeer en onze hobby.tot 3 uur in de nacht dit gaat helemaal nergens meer over.

hier ong. het zelfde. alleen wordt er wel sier afgestoken..
En die klappen zijn soms super irietant.
Laatst ook al. viel ik bijna in slaap uurtje of 1 snachs en een rot klap....pfff
Dat was geen nitraat ofzo.
Stond rechtop in bed, probeer dan maar weer gelijk in slaap te vallen.
En de ochtend naar werk...:bonk:

Kijk ik hou ook wel van knallers maar door de weeks en dan ook nog eens snachs waneer iedereen licht te slapen, vindt ik echt te ver gaan..

Hier is het rustig in brabant binnen hoor ik geen knallen en als ik buiten ben heel af en toe voor de rest ook nog geen sier gezien, iedereen houd zich hier dus goed aan de regels

Hier eigenlijk helemaal niks.
Eigenlijk wat jammer want ik mis de sfeer.
Als er dan iets knalt ben ik het, alleen dan wel in een weiland of een verlaten bunker, maar niet in de wijk hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan