Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus als jullie in je eentje over straat lopen en een groepje van 4 agresieve gasten sloopt iets en ze rennen ze gauw weg dan ben je medeplichtig? :bonk:

haha was maar een geintje hoor, maar het ligt er natuurlijk wel aan in wat voor situatie je terecht komt.. stel de politie komt net aanrijden en jij loopt daar toevallig, ga er maar vanuit dat de politie jou ook zal aanhouden om je te ondervragen :D

Eerst klonk er hier en daar 'n knal of zag ik 'n cake (BE/DE). Nu al 'n week bijna elke dag vuurwerk in de lucht en vandaag gewoon de hele tijd. :D
Net ff gewandeld en ik zag niks, kom binnen en hoor gelijk weer knalcakes. :cool: Aardig wat vuurwerk rondom, voorspelt veel goeds! :)

Langzaam aan hoor ik meer knallen in wateringseveld. Net nog toen ik thuis kwam van werk 6/7 harde knallen en flitsen achter elkaar.

Ps ben echt blij met deze site. De hele dag door kijk ik nog ff op de site voor de laatste updates. Zorgt dat de sfeer er goed inblijft. Top vuurwerkcrew

Ik ben echt jaloers op jullie, al die knallen en bij sommige gewoon al cakes.
Ik woon dus in het gooi en daar ghoor je dus echt geen fuck....
gelukkig bestaat er internet:p

Zojuist iets meer dan een half uur geleden.Een knal,gevolgd door een dreun,die in mijn woonkamer te voelen was(100 meter er vandaan).Ben geen kenner,maar aan de foto te zien was het geen rotje.En aan de schade ter plaatse te zien al helemaal niet.Weg brievenbussen en ruit(en).
Kortom;SCHANDALIG:mad:
1476279_598679810179239_750257934_n.jpg

De ***** zeg,

Sterkte ermee..

Hoop inderdaad ook dat deze mensen gepakt worden. Zulke mensen mogen gewoon geen vuurwerk in bezit hebben en/of afsteken..

Qua zooi was het zo erg,het hout van kozijn lag gewoon ruim 20-25 meter verder in de bosjes en het metaal van de brievenbussen ook.En dat metaal heeft zelfs 1 auto beschadigd.
Resultaat,2 politie auto's,5 man/vrouw sterk die de buurt gingen uitkammen en een bult schade:(.
Inderdaad,zulke mensen mogen geen vuurwerk in hun bezit hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan