Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen weekend 23/24 november paar knallen gehoord.
Ook zelf even wat gestookt kon het niet laten.

Maar het begint nu toch al flink te rommelen hier, van mij mag het inmiddels wel 19 december zijn.

Hier in Beverwijk/Heemskerk is het elke avond goed raak. Hier in de straat ook al wat gehoord en zien liggen. Gelukkig weten ze hier niet wie ik ben. Niet dat ik nu stook maar voorheen werd er altijd bij mij aangebeld als er vuurwerk in de straat werd afgestoken!

. Gelukkig weten ze hier niet wie ik ben. Niet dat ik nu stook maar voorheen werd er altijd bij mij aangebeld als er vuurwerk in de straat werd afgestoken!

So he, ik was me toch kwaad geworden als dat bij mij gebeurde.

Bij mij dit weekend ook weer een hoop cobra 6 achtige knallen.

De enige knal bij mij hier in de buurt is als mijn vrouw een scheet laat op de bank,mijn buurt is veranderd van berucht in een begraafplaats:shocked:

Vanochtend werd ik wakker door een ENORME knal, het was niet normaal volgens mij een 5 inch shell. Ik schrok me de pleuris. In de middag ging ik ff naar buiten en zag ik een gat van 50cm breed.

NOu hier ook (Zwolle) al meerdere avonden achter elkaar hoor ik knallen hier in de buurt. En zojuist ging een een zooi flinke cakes de lucht in in Zwolle Zuid, kon niet missen :D zag er goed uit!

vergeleken met vorig jaar gaat het echt los hier. Vorig jaar pas half december en toen was het eigenlijk de 30ste pas helemaal raak. Dus ik word er helemaal vrolijk van.

hier in Breda word heel wat weggeschoten soms een cake. Maar gisteren avond een flowerbed en op het laatst 6x achter elkaar "trrrrrr" boem boem boem op het laatst salute's prachtig kreeg er gewoon kippenvel van.

Vandaag weer aantal knallen gehoord, vooral uit de richting van het park hier in de buurt. Daar is het de afgelopen weken vaker raak in het weekend. Maar goed, ik klaag niet hoor. Het is in ieder geval vaker dan de voorgaande jaren dat er geknal te horen is.

In breda is het altijd feest ja.
Woon nu in Tilburg en hier zien ze ook aarzelend wat aan het afsteken af en toe.
Moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk niet zo heel erg veel met de knallen bezig ben, dus het kan goed dat het gewoon net zo veel al knalt als vorig jaar.

Soms lijkt het hier in Zoetermeer al 30 december. Elke avond hoor je wel wat zware knallen, heerlijk.

Zelf net voor het eerst wat afgestoken wat ik nog terugvond. Leuk slomo filmpje van gemaakt om de camera te testen. Heerlijk was dat weer! Kriebels zijn terug en de knallen beginnen hier goed, nog geen cakes gezien alleen 1 profblokje op een verjaardag. Jaren hiervoor zag ik toch vaker een potje langskomen dan nu. Maargoed het begint wel.:)

Hier in Arnhem gaat elke avond wel een cake de lucht in, in december. En knallen gaat de hele dag door! Dan gaan mijn vingertjes toch ook wel jeuken, maarja, we wachten nog even rustig af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan