Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren een pak knetterlint meegenomen:p en toen ik 's avonds buiten stond hoorde je af en toe een dikke knal. Heerlijk, maar toch jammer dat dit voor omstanders voor overlast kan zorgen. Vanaf december is het echt begonnen, eindelijk. Want stiekem vind ik het allemaal héérlijk:cool:

CAT. 1 vuurwerk hierzo, verder niet echt iets gehoord, wel bij me schoonfamilie al veel geknal ( veluwe)

Laatst bewerkt:
Vroeger kon het mij niet genoeg knallen van te voren, echter met een kleine nu ben je blij als hij slaapt en dan wordt je best wel gek als er een idioot doordeweeks snachts cobras afsteekt!

Giter avond om ongeveer 2030 een mooi blok werkelijk waar zoooooooo mooi geen illegaal(pools ofzo) maar een mooi blok uit belgie , mijn fav kleur blauw met mooie zilveren staarten echt prachtig(trouwens de eerste die hier de lucht in ging).en vandaag ging met wat aan de gang met knal vuurwerk.

In het weekend hoor ik er nu erg veel, doordeweeks zo af en toe ook. Paar keer een cake gehoord maar heb verder op 1 blokje na een maand geleden niks gezien (helaas)

Hier in Arnhem gaat elke avond wel een cake de lucht in, in december. En knallen gaat de hele dag door! Dan gaan mijn vingertjes toch ook wel jeuken, maarja, we wachten nog even rustig af.

Hier stem ik bij in, sinds kort woont mijn nicht in arnhem, en vorig jaar maar ook dit jaar hoor ik cakes wanneer ik langskom bij haar, dit was overigens gister en vorig jaar dezelfde datum. Geluk heb je zeg als je in arnhem woont

Hier in geldermalsen hoor ik af en toe een knal. Maar ook echt maar 1. Als ik dan op me dakraam afvlieg om te kijken of er nog wat te horen of te zien valt. Is het al over :(

Gisteravond een pot.. vanmorgen richting de vuurwerk winkel zag k hem nog staan midde op de weg. Weco uranus (Y)

Nu t December is en Oud en nieuw gelukkig steeds dichterbij komt beginnen ze hier nu ook meer kriebels te krijgen. De knallen vallen nog mee, maar regelmatig hoor ik in de avond weer een cake de lucht ingaan.

vrij rustig hier, in de avond af en toe een paar knallen.. valt toch best wel tegen vergeleken met voorgaande jaren.. ik woon in zeist trouwens :)

Uiteraard als je naar demoshows bent geweest. Gelukkig is het verder rustig wat betreft vroege knallers. Gisteren wel twee dikke flitsen gezien, maar die waren afkomstig van een flitspaaltje :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan