Eerste knallen al gehoord?

Hier zie je de jonge gasten nu ook door de straat rennen overdag nadat je een knal hoort. Rugtasjes om, totaal niet te herleiden dat zij het zijn. ;)
Ik woon dus voor een pleintje en zie hier dus de politie in burger erachter aan rennen. Mijn vrouw vond het al vreemd dat ik mijn peukje ineens voor ging roken haha

Shells, pijlen, beukers, single shots, cakes en compounds zien gaan tijdens het wandelen. Echt te bizar wat er nu de lucht in gaat, dit nog nooit zo mee gemaakt de 30ste.

Hier gaat ook meer de lucht in dan normaal. Of nou ja ging moet ik zeggen. Wilde eerst het OKT afkijken, want 1500m heren, en daarna ff rondje lopen. Heb tijdens het OKT de nodige cakes gezien en gehoord. Nu alleen nog af en toe een goede knaller. Ach morgen is er nog meer dan genoeg te zien. En het is al meer dan andere jaren. Toen was het vaak gewoon een soort van stil op 30 december. Ben wel benieuwd naar morgen!

Ik woon dus voor een pleintje en zie hier dus de politie in burger erachter aan rennen. Mijn vrouw vond het al vreemd dat ik mijn peukje ineens voor ging roken haha

Vraag me af of ze hier ook in burger rondrijden nu. Ging net een cake twee straten verder af en ineens als een dwaas die auto door de straat erheen.

Hier ook ongekend veel shells die werden geschoten, overdag salutes en 's avonds de siershells. De hele avond en nacht lang tot een uur of 2. Veel meer dan de afgelopen jaren heb ik het idee. Ook veel 2 en 3 inch blokken. Gevaarlijk maar wel mooi spul om te zien; beetje op afstand gebleven.

Back
Bovenaan