Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hier is het de laatste weken bijzonder rustig eigenlijk. Voor de mensen die de honden uitlaten prima natuurlijk, maar ik vind het wel sfeervol, mits het sier is.
Net op de terugweg van mijn werk wat jeugd die wat fluitpijltjes met flash knalletje aan het stoken waren
Nu net ik op de bank ging liggen ern compound.
en het mooiste is dat de hond niet echt reageerde, als alleen rechtop gaan zitten en rustig naar buiten kijken
Kerstvakantie = vuurwerk, blijkt maar weer vanavond. Zelfs nu nog gaan er af en toe cakes, eerder vanavond was het zodra het donker was eigenlijk de hele avond raak. Mensen hebben er weer zin in, net als ik (wij!).
Zondagavond kwam ik thuis en ik was onderweg naar de lift toen ik wat knallen hoorde. Staken ze op de parkeerplaats naast mijn appartement een compound af en was prima.
Na de demo van Huisman zag ik langs de A15 een shell de lucht ingaan.
Gewoon die geniet momentjes.
Gisteren met het heerlijke weer wat cat 1 fonteintjes en knetter spul lopen stoken, heerlijk zo die geur. Maar dat had schijnbaar iemand genoeg gemotiveerd om een heerlijk blokkie de lucht in te jagen. Kortom heerlijke avond
Na weken van stilte ging het gisteren ineens los, cake eind van de straat, enorme shell midden uit het dorp vandaan, forse box om 00.00u en tussendoor regelmatig wat te horen. Dorps FB pagina natuurlijk weer lui helemaal los, anderen die ervan hebben genoten, maar vond het wel lekker voor de kriebels hehe.
Elke avond hoor ik hier wel het e.e.a.
Maar eergisteren kon ik zelfs voor t 1st is een keer er ook iets van zien.
Het geeft wel sfeer,al denk ik dat het niet echt handig is omdat het de haters weer iets geeft om mee te slaan.
Reden net bij Amersfoort, kon helaas niet stoppen, maar daar ging ff een dik blok af zeg, W-shape en Fan-shape, mega dik. Zo tof om te zien hoe groot dat overkomt boven zo een wijk he.