Eerste knallen al gehoord?

Laatst nog een bescheiden cake.. leuk! Voor de rest wat geknetter omdat de Action voorraad heeft…

Vanavond is t weer bal. Wat een klappen man. Waar je vroeger de koning van de wijk was met super vlinders gaat het nu helemaal nergens meer over. Ik hoor knallen echt nog ver weg, zo bizar hard.

was hier net even genieten van een geweldige bak die hier achter de lucht in ging, wat een geweld :)

Hier gaat zo onderhand ook elke dag wel iets binnen gehoors afstand af,ergens wel zonde dat het niet te zien is zonder naar buiten te moeten.
Er zitten leuke dingen tussen volgens mij.

Nou rustig als ik zei dat het was een tijdje terug zoveel hoor ik het sinds een paar dagen. Elke dag wel iets nu.

Klokslag 00:00 en er gaat weer wat de lucht in. Bijna vaste prik in de weekenden vanaf de herfstvakantie, maar daarbuiten is ook al genoeg te horen en zien. Ook al wel eens overdag, het kriebelt al weer bij velen!

Gister avond waren ze hier lekker bezig.

Denk een stuk of 3/4 cakes & compounds rond een uur of 22:00.
Kon er helaas niks van zien maar het wordt steeds regelmatiger nu hier in de wijken.

Hier zie ik elke dag wel iets de lucht in gaan. Die gasten zijn goed bezig maar zie veel siervuurwerk en zeer weinig harde dreunen. Af en toe in de verte een harde klap gaat inderdaad nergens meer om wat ik bij velen lees.

Back
Bovenaan