Eerste knallen al gehoord ?

Gaat ook hier helemaal los, soms is het even stil maar de leegtes worden weer snel opgevuld door wat knallen :)
Zelfs de brandweer is al uitgerukt voor een (danwel klein) buitenbrandje :o, kan nog wat worden hier.

Hier in vergelijking met voorgaande jaren tamelijk rustig.. Vind het in principe wel fijn voor de mensen die er last van hebben en zullen het dan de 31e hopelijk ook meer waarderen als er tot dan gewacht word. Steek zelf heel soms wat dingetjes af die bijna geen overlast veroorzaken zoals: grondbloemen, jumping jacks, fonteintjes en bij-tjes.

Het klinkt meschien gek maar ik word gek van die knallen ookal ben ik een knal-vuurwerk liefhebber.
En ook denk ik dan *** dat is niet eerlijk nu moet iik ook at afsteke!!

Net 3 jongens die wat rotjes afstaken. Liep er een mevrouw met een hond voorbij. Zij ze: kunnen jullie daarmee ophouden? Toen gingen ze ervandoor. :D

Volgens mij denkt mijn hele buurt dat het morgen keihard gaat regenen. Er worden al super veel cakes afgestoken.

Gister vrij rustig geweest. Alleen savonds een paar knallen,pijlen en potten. Nu is het de hele dag al wel redelijk aan t knallen. Vooral nu t wat meer naar de avond gaat. Ben benieuwd wat die gaat brengen:)

Vanaf de ochtend tot 16:00 ongeveer de hele dag rotjes gehoord, nu is het tamelijk rustig alleen in de verte hoor ik nog af en toe zwaar illegale knallers...

Nu het donker is begint het echt te komen :D. Net een cake met mooie spinners en paarse boeketten en daarna hoorde ik iets dat klonk als Silver Salute, maar kon het niet zien dus weet het niet zeker...

De hele buurt hier ging even totaal los. Geen idee hoe het ineens kwam. Net 2 waaiercakes gezien en een hele zooi andere potten. Heb er ook maar 2 heavy potjes tegen aan gegooid om even mee te doen aan het feest. Erg bizar!

Aan 1 stuk door hier!

Nu weer opgehouden door regen..

Zonet ging iemand los met 2x denk 6 inch shells fish tails met burst en green coconut en nog een stel pijlen.

De straatkoters knallen d'r op los, een wonder dat er nog geen politie bij is geweest. Voel me erdoor juist mínder vrij om ook wat af te steken...

Verder in de stad hier heel wat harde dreunen... Cobra's, it/delova's en bsc vieren hoogtij...

Vuurwerk heb ik minder gezien of gehoord, maar hier op het platteland werd al heel veel carbid geschoten vandaag. Vuurwerk komt morgen zeker wel!

Verhuisd naar rijswijk maar qua vuurwerk valt het een beetje tegen. Woon 5 hoog en kijk over de andere huizen uit dus had wel al op veel vuurwerk gehoopt maar binnen een straal van een kilometer werd en weinig tot niks afgestoken. Zal morgen toch wel anders zijn hoop ik :).

Back
Bovenaan