Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
net een aardig grote shell (4-5"). was wel heel toevallig, want er ging een paar straten verder een kleine cake de lucht in, dus ik even kijken uit het raam... zie ik een paar kilometer verder ineens een gigantisch boeket in de lucht. prachtig!
De laatste klap die ik heb gehoord was eergisteren tijdens de onweersbui die Nederland over trok. Verder is het hier ook heel stil, verdacht stil. Stilte voor de storm? Ik hou mij lekker stil, met die Kanonslagen maak ik de buurt ook niet wakker dus wacht wel lekker tot 31 december.
Gisteravond weer een paar kleine knalletjes en tussendoor nog 2 hele harde. 1'tje schudde 't huis zelfs (een beetje ) en de tweede schrok ik me alleen helemaal dood. xD
Ongeveer 25mtr verderop.
Ohja, gisterochtend om 4 uur nog een keiharde knal, was op slag wakker! Volgensmij was ie recht voor me huis :S
Vannacht onderweg naar huis een knal gehoord waar je bijna bang van zou worden, Lekker!!
Is hier al een paar weken onrustig ook vrij veel sier
(arnhem-zuid)
Net tegenover mijn huis een strijker.
Want keek "toevallig" uit het raam en me raam stond open en zag een vlam, lange vertraging en een knal die te vergelijken is met de Corsair.
Dus denk dat het een Corsair was of Match Cracker NO3