Eerste knallen al gehoord?

Was laatst bij vriend slapen die woont op Maaspoort (deel van Den bosch waar ik eerst ook woonde maar ben nu verhuisd naar Empel ook een deel van Den bosch) Daar waren ze goed aan het knallen en het waren zeker geen rotjes. Raar genoeg bleven ze tot 5uur in de ochtend door stoke:S hoorde je elk half uur wel een dikke knal denkend aan een cobra6 of 2.5inch shell. Hier in Empel word niet veel afgestoken:( Dit was mijn verhaal EINDE:D

net nog een mooie cake de lucht in zien gaan en was een grote ging wel 2 minuten door :p en af en toe wat geknal :D

wat ik wel een beetje jammer vond is dat ik wel vaagelijk de licht flitsen zag , maar jammer genoeg niet alles zien kon om dat er een stel bommen voor stonden

Dat waren dan zeker flinke bommen....

Hier net nog een dikke knal en gisteren een dikke cake en ook een dikke knal...:D

Ik hoor echt vaak knallen hier in zaanstad. Ik ben zelf ook weleens de dader maar nog niet echt grote dingen ofzo. Heb echt al knallen in de orde salutes/lawinepijlen gehoord hier. Ik zat vorige week 's avonds rustig te kompjoeteren en m'n raam stond open en er was zo'n harde knal dat ik half me bed afsprong :P

Relatief rustig hier, terwijl het hier verleden jaar rond deze tijd wel behoorlijk los ging. Komt misschien omdat ik niks meer voor o/n afsteek:p

rond deze tijd steeds meer knallen!
laatste was ik op weg naar huis op de fiets
in een keer de hele lucht verlicht door ik denk een shell
verder 2-3 keer in de week een knal
zelf steek ik nog nie echt iets af hooguit uit 1x in de 3 weken ofzo :P

Bij mij een week of 3 geleden ook. Ik was aan het sterrenkijken. De lucht werd opeens rood groen en geel. Met knallen ;p

Een paar weken terug was het hier flink raak. Elke avond wel 20-30 harde klappen aant het eind van me straat (pleintje bij supermarkt aka hangplek :P). Nu is het minder :(

Back
Bovenaan