Dinkydau
VWC lid
Die journalist maakt dit ervan, ik niet.Snap niet wat je hier dan nog doet als je problemen met vwc hebt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die journalist maakt dit ervan, ik niet.Snap niet wat je hier dan nog doet als je problemen met vwc hebt![]()
Inderdaad MiniV daar stond ik ook van te kijken. Pure onzin dat een Cobra (welk nummer?) in je straat bij ontploffing je ruiten eruit kan blazen. Daar gaat je professionaliteit.
Verder ook triest dat men VWC niet de kans geeft om input te leveren voor dit artikel. Niet dat VWC zich zou mengen in een interview dat is gebaseerd op sensatie en overdrijven.
Artikel staat weer vol met onjuistheden en is enkel bedoelt om een negatief beeld te schetsen.
Ik mag aannemen dat Tony's worden zijn verdraaid, het valt me anders behoorlijk tegen.
ik vermoed dat zijn woorden verdraaid zijn.Mij ook zeker als je kijkt wat hij zelf in het verleden allemaal gestookt heeft. Daar is een c6 niks bijik vermoed dat zijn woorden verdraaid zijn.
Conclusie zal zijn, dat mocht dit meer voorkomen dat de topics over illegaal vuurwerk gesloten zullen worden en dat we geen komplete info meer kunnen verstrekken.
Dit wil ik niet en jullie ook niet, dus met elkaar de zorg dragen dat het keurig op het forum staat vermeld en geen dingen posten wat niet door de wet kan.
Jammer dat Tony zich altijd profileert als promoter van legaalvuurwerk terwijl hij eigenlijk is gedwongen tot het afteken/gebruiken van legaal vuurwerk. Want als je al zijn DVD's ziet weet je wel dat hij ook geen heilig boontje was(is)Veel liefhebbers balen dan ook van het illegale vuurwerk dat ons land binnenkomt. Zoals oprichter Toon Gemmink van Freakpyromaniacs.com, naar eigen zeggen ’s werelds grootste vuurwerk community. „Als je in de straat een Cobra afsteekt, moet je uitkijken dat je ramen er niet uitvliegen. Dat is de reden dat steeds meer mensen tegen vuurwerk zijn. Jammer, want eigenlijk is de kwaliteit van het legale vuurwerk de afgelopen tien jaar enorm verbeterd. De variatie en de effecten zijn supergoed. Dat komt vooral doordat het aantal importeurs flink is gegroeid. Zij brengen dingen op de markt die er eerder nog niet waren.”