Een tipje van de sluier van de nieuwe producten van Lesli vuurwerk 2012

ylke

VWC lid
In overleg met Lesli vuurwerk mag ik jullie alvast kennis laten maken met diverse nieuwe producten die in diverse bestaande collecties zal komen vinden ter uitbreiding.We laten alleen de labels zien en nog niet de uitwerkingen, laat dat maar aan je verbeelding over.Elke week zal er een foto geplaatst worden.

Om alvast af te trappen, hier een cake die bedoeld is als uitbreiding voor de "Sensations Lijn".

Mooi label, lekker simpel zonder poespas! De uitwerking kan ik wel bedenken, of het ook zo wordt is wat anders natuurlijk.

Bulldozer,maximum power,hm salute,s of iets? Naja ben wel blij,toch leuk zo,n eerste blik,top van Lesli!

zijn het echt nieuwe cakes of kunnen het ook omlabelingen zijn van bestaande cakes uit andere lijnen?

zijn het echt nieuwe cakes of kunnen het ook omlabelingen zijn van bestaande cakes uit andere lijnen?

Was ook mijn gedachte, lesli en nieuwe producten betekent 9 van de 10 keer een omlabeling.
Als het een compleet nieuw product is ben ik benieuwd! Lesli is een goede weg ingeslagen, dit schept verwachtingen.

Was ook mijn gedachte, lesli en nieuwe producten betekent 9 van de 10 keer een omlabeling.
Als het een compleet nieuw product is ben ik benieuwd! Lesli is een goede weg ingeslagen, dit schept verwachtingen.

Noem eens een omlabeling van de straatbaas, pontificaal, Monsterjam, High presure ground cake, quicksilver? of wat dacht je van de gehele Zodiac lijn?!

Marco, dit doet me deugt om te zien!. Strak label, ziet er mooi uit!
Ik denk dat het klopt wat je zij!, we kunnen veel van Lesli verwachten dit jaar!:wink:~

Ook een leuk idee trouwens, elke week iets plaatsen!

leuke naam nu Marijn tog een stuk minder tekoop zal zijn.
De verbeelding doet me denken aan een knal cake.
Maar gatver wat een erg saai label!
Gewoon groen??
Nee NL vuurwerk mag wat kleur krijgen van mij apart.

Waarom zit je zo in over het label Remco?

Het gaat er uiteindelijk toch wat er uit de cake zelf komt, zeg nu zelf, om 1 uur snacht's ziet toch niemand het label!:p
het gaat er toch om wat er in de lucht vliegt?, niet wat op de grond gebeurt:p

Laatst bewerkt:
leuke naam nu Marijn tog een stuk minder tekoop zal zijn.
De verbeelding doet me denken aan een knal cake.
Maar gatver wat een erg saai label!
Gewoon groen??
Nee NL vuurwerk mag wat kleur krijgen van mij apart.

Misschien proberen ze iemand te 'paaien' met deze cake.

Ik hoop dat de uitwerkingen wel beter zijn dan het label. Dit label heeft totaal geen beleving. Wel jammer want Leslie kan dat wel. De sensatie van dit sensationz label is nu ver te zoeken.

Noem eens een omlabeling van de straatbaas, pontificaal, Monsterjam, High presure ground cake, quicksilver? of wat dacht je van de gehele Zodiac lijn?!

Marco, dit doet me deugt om te zien!. Strak label, ziet er mooi uit!
Ik denk dat het klopt wat je zij!, we kunnen veel van Lesli verwachten dit jaar!:wink:~

Ook een leuk idee trouwens, elke week iets plaatsen!

Niet om lastig te doen en ik ben er van overtuigd dat jij 10x zoveel weet over Lesli dan mij.
Maar leslifan, jij zal dan als geen ander moeten weten dat lesli veel omlabeld, waarin 9 van de 10 natuurlijk wel wat overdreven is.
Dan heb ik nog een vraag aan je, als ik het me goed herinner zijn veel van de producten die je noemt nieuw tot redelijk nieuw toch? Dan geeft dat al aan hoe lesli hard op weg is van niet alleen kwantiteit wat ze al hadden, maar ook kwaliteit!
Als ik geen gelijk heb laat het maar weten!

Bulldozer lijkt een cake die stevig door schiet.
En salutes past ook wel bij de naam,
ligt het nou aan mij of staan de tubes in een lichte w-shape vorm? Volgens mij wel!

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet om lastig te doen en ik ben er van overtuigd dat jij 10x zoveel weet over Lesli dan mij.
Maar leslifan, jij zal dan als geen ander moeten weten dat lesli veel omlabeld, waarin 9 van de 10 natuurlijk wel wat overdreven is.
Dan heb ik nog een vraag aan je, als ik het me goed herinner zijn veel van de producten die je noemt nieuw tot redelijk nieuw toch? Dan geeft dat al aan hoe lesli hard op weg is van niet alleen kwantiteit wat ze al hadden, maar ook kwaliteit!
Als ik geen gelijk heb laat het maar weten!

Tuurlijk, de Lesli collectie bestaat uit veel omlabelingen! maar hier duide ik op, 9 van de 10 is erg overdreven!
En zoals eerder aangegeven is door Marco, is Lesli goed bezig!

Aangezien er ongevraagd topics worden aangemaakt over de producten waar ik foto's van plaatst, heb ik besloten om hier verder geen foto's van nieuwe producten te posten.Ik neem dit besluit omdat er dan topics worden gemaakt zonder info etc en dat wij pas in september tijdens de demo's de topics mogen openen van de nieuwe producten. Ik vind het vervelend dat het zo is gegaan, maar ik heb deze beslissing genomen.

Ik ga er vanuit dat jullie hier begrip voor hebben.

Geen slimme mensen hoe maak je een vuurwerk fora kapot. Zeker met inside info wat een mod geeft over lesli die doe het niet voor niks in appart topic neer zetten.

Als aantal zo doorgaan krijg je straks helemaal geen info meer voor sep of okt.

Ik ben het volledig eens met de actie van de mod respect er voor

Er iemand te enthousiast geweest,niet allemaal mensen! En kapot maken,gaat naar mijn mening te ver. Iets wat goed bedoeld was,pakte verkeerd uit,:) Maar jammer is het natuurlijk wel. Maar goed,dan maar even wachten,maar dan hebben we wel totale info!

Back
Bovenaan