EDRUCO [Kapellen]

hmm vaag toen ik er langs ging werden er allemaal nieuwe producten geshowt van wat er allemaal zal komen ben beneiuwd wat er gaat gebeuren:cool:

Maar is de winkel nu nog wel geopend of niet? Ben van plan er vrijdag langs te gaan voor o.a. een aantal super thunderboys, powerhouse en monsterking.

Om teleurstellingen te voorkomen raad ik je aan om vooraf een telefoontje te plegen. Dan kan je gelijk vragen of de door jou gewenste artikelen in vooraad zijn.
Tel: +32(0)36056129
:bye:

Ertbrand is overgenomen door Alpeco!

Zie hieronder het stukje

Zo was mijn eerste vraag aan Mr.Zhang wat er waar was van het gerucht dat hij Ertbrand gekocht heeft die gevestigd is aan de overkant van Alpeco. Hij bevestigde dat hij Ertbrand de winkel gekocht heeft. Hij heeft de winkel gekocht om daar voornamelijk consumenten vuurwerk te verkopen die ze bij Alpeco niet meer verkopen. Ik zal proberen uit te leggen wat precies de bedoeling is. Alpeco zal de komende maanden een hoop nieuwe produkten krijgen. Dat betekend dat er normaal gezien oude produkten weg gaan. Niet omdat deze produkten slecht zijn maar simpelweg omdat je aan je opslag en een te grote collectie moet denken. De artikelen die dan eruit gaan gaan bij Alpeco zullen aan de overkant in het pand van Ertbrand te koop zijn. Dit geeft de mensen de kans om toch hun favoriete artikelen te kopen die wat verouderd zijn en normaal van de markt zouden verdwijnen. Omdat vuurwerk volgens Mr.Zhang ook het prencipe van kleding volgt kwa mode.

Bron : FPM

Ertbrand is overgenomen door Alpeco!

Zie hieronder het stukje

Zo was mijn eerste vraag aan Mr.Zhang wat er waar was van het gerucht dat hij Ertbrand gekocht heeft die gevestigd is aan de overkant van Alpeco. Hij bevestigde dat hij Ertbrand de winkel gekocht heeft. Hij heeft de winkel gekocht om daar voornamelijk consumenten vuurwerk te verkopen die ze bij Alpeco niet meer verkopen. Ik zal proberen uit te leggen wat precies de bedoeling is. Alpeco zal de komende maanden een hoop nieuwe produkten krijgen. Dat betekend dat er normaal gezien oude produkten weg gaan. Niet omdat deze produkten slecht zijn maar simpelweg omdat je aan je opslag en een te grote collectie moet denken. De artikelen die dan eruit gaan gaan bij Alpeco zullen aan de overkant in het pand van Ertbrand te koop zijn. Dit geeft de mensen de kans om toch hun favoriete artikelen te kopen die wat verouderd zijn en normaal van de markt zouden verdwijnen. Omdat vuurwerk volgens Mr.Zhang ook het prencipe van kleding volgt kwa mode.

Bron : FPM

Dit was voor ons al een tijdje bekend, maar als ik het goed heb is het nu nog open als ''ertbrand'':)

Ertbrand is momenteel niet open.
Dus daar hoef je niet naar toe.
Ze zijn aan het reorganiseren.
Wanneer de winkel open gaat is mij niet bekend.

:bye:

damn das niet zo mooi want wou tog over 2 weken die kant op gaan en langs alpeco en ertbrand gaan :shocked: is er toevallig een andere winkel in de buurt met voornamelijk feestvuurwerk???? volgens mij niet tog? :sad:

damn das niet zo mooi want wou tog over 2 weken die kant op gaan en langs alpeco en ertbrand gaan :shocked: is er toevallig een andere winkel in de buurt met voornamelijk feestvuurwerk???? volgens mij niet tog? :sad:

neit met zo`n breed assoriment.. je hebt in antwerpen wel een winkeltje dacht ik maar als ik jou was zou ik toch je koers veranderen !!! als je alleen feestvuurwerk wilt dat neit van bonbridge is !

De winkel van Ertbrand zal ( zoals het er nu voorstaat, en ik begrepen heb) alleen de laatste 2 maanden van het jaar open zijn

Persoonlijk bericht van Pim op AVP over Ertbrand.
Lees ook het volgende topic:
http://www.arjanuitman.com/forum/showthread.php?t=1420

Graag zou ik hierop willlen antwoorden wat er gezegt en verzonnen wordt.

1. Ertbrand is niet DOOD zoals hier beweerd wordt, deze firma is gestopt met de verkoop van vuurwerk, deze firma heeft nog andere activiteiten en is nog altijd van de vroegere eigenaars.

2. De firma Edruco is overgenomen Mr. Zang, de geruchten dat het gesloten zou zijn omwille van assortiment, niet gekeurde producten etc. is onzin.
Graag had ik wel geweten waar dit vandaan komt. Het is echter zo dat Mr.Zang vraagende partij was voor de zaak over te nemen, en als je nu eenmaal een goed bod krijgt waarom zou je het dan niet doen...

Verder is de winkel dus gewoon geopend. De exacte openingstijden zullen 1 deze dagen volgen.

3. Het assortiment dat verkocht gaat worden gaat nog altijd verschillen van het assortiment van alpeco. Er zullen bepaalde producten hetzelfde zijn maar zeker de eigen collectie verdwijnt nog niet. Het is zelfs zo dat er nog veel in keuringsfase is wat vermoedelijk volgendjaar komt.

Hierbij wil ik het laten, hoop dat het nu voor jullie allen duidelijk is !!

Edruco blijft open. Edruco zal een groot deel van het assortiment behouden en zal ook aangevuld worden met Bonbridge produkten. Het personeel van Edruco blijft ook behouden.

Back
Bovenaan