Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
misschien ook een e-mail adres?
ik hou niet van bellen namelijk.
Ertbrand is overgenomen door Alpeco!
Zie hieronder het stukje
Zo was mijn eerste vraag aan Mr.Zhang wat er waar was van het gerucht dat hij Ertbrand gekocht heeft die gevestigd is aan de overkant van Alpeco. Hij bevestigde dat hij Ertbrand de winkel gekocht heeft. Hij heeft de winkel gekocht om daar voornamelijk consumenten vuurwerk te verkopen die ze bij Alpeco niet meer verkopen. Ik zal proberen uit te leggen wat precies de bedoeling is. Alpeco zal de komende maanden een hoop nieuwe produkten krijgen. Dat betekend dat er normaal gezien oude produkten weg gaan. Niet omdat deze produkten slecht zijn maar simpelweg omdat je aan je opslag en een te grote collectie moet denken. De artikelen die dan eruit gaan gaan bij Alpeco zullen aan de overkant in het pand van Ertbrand te koop zijn. Dit geeft de mensen de kans om toch hun favoriete artikelen te kopen die wat verouderd zijn en normaal van de markt zouden verdwijnen. Omdat vuurwerk volgens Mr.Zhang ook het prencipe van kleding volgt kwa mode.
Bron : FPM
damn das niet zo mooi want wou tog over 2 weken die kant op gaan en langs alpeco en ertbrand gaanis er toevallig een andere winkel in de buurt met voornamelijk feestvuurwerk???? volgens mij niet tog?
![]()
los? Wat bedoel je daarmee
Blijven de powerline en andere unieke producten nog aanwezig of wordt alles alleen maar Bonbridge?