Edition Two @Blue Salute

Koala

VWC lid
Artikelnummer: E002
Artikelnaam: Edition Two @Blue Salute
Bruto Gewicht: 8 kg
Netto Kruitgewicht: 930 gram
Aantal Schoten: 86 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 20/25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €119,95

edition bleu salute.PNG

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi product, blauwe en paarse peonys en daarna die kleuren gemixed met titanium erbij. Heeft weinig weg van 'salute' maar ik vind het wel een potentiële topper op het filmpje. Nu maar de productie versie afwachten.

Hmm ingekleurde effecten?
Ik bedoel tot en met 15 seconden zijn de keuren heel erg fel en mooi.
Kan dit in werkelijkheid wel?
Afwachten maar.

Laatst bewerkt:
Prachtig, maar hoe zat dat ook al weer met de nieuwe producten van 2 jaar terug? Die waren compleet anders.....

7:43

Volgens mij wordt hier (onder andere) de Blue Salute geschoten. Kenbaar aan de blauw boeketten op hoog tempo, en daarna volgende rood-blauwe combi. Lijkt een goede box!

Deze werd om 03:55 geschoten
Prachtig diep donkerblauwe boeketten afgesisseld met roze en daarna door elkaar. De burst was bij deze ook weer goed hard net zoals de andere Edition boxen. Bij een leuke actie zeker een topper om te onthouden.

In de opruiming de 30e savonds nog ff opgepikt. Prima bakkie, harde burst maar had hem net een tikkie beter verwacht mbt helderheid sterren. En hij is erg vlot weg maar dat weet je van te voren.

De eerste 2 cakes had echt een loeiharde burst.
Helaas de laatste cake wel een stuk minder.
Maar toch is dit een topper van Katan.

Afgelopen jaarwisseling heb ik deze box ook in de straat aan het werk gezien. Prima box, maar hij maakte op mij geen onuitwisbare indruk. Gewoon goed; maar ook niks meer dan dat. Geen must-have dus.

Back
Bovenaan