Ed Raket Vuurwerk Apeldoorn

Wij wensen iedereen hele fijne kerstdagen
Morgen hebben wij ook heerlijk een dagje vrij en 2 de kerstdag gaan we weer beginnen met de voorbereidingen voor de laatste dagen.
dus wil je 2de kerstdag er even uit wij zijn gewoon open kom gezellig langs.

iedereen de komende dagen veel plezier met het ophalen van jullie bestellingen
sommige van jullie zal ik nog wel in de winkel zien
de mannen zijn nog druk bezig in de bunkers ik denk zelfs dat er een paar wel een nachtje door gaan om alvast wat bestellingen klaar te maken voor morgen ochtend.
ik ga zo lekker naar mijn bed want er komen nog een paar zware dagen aan.

Vanmorgen richting Ed Raket om m'n bestelling op te halen. Het was even zoeken maar toen alsnog de achteringang gevonden. Dachten we.. Loop naar binnen en vond het al wat vreemd. Allemaal Showtime cakes op de planken. Naja, kan gebeuren.. de verkeerde winkel binnenlopen. :bonk:

Snel de hoek om gereden en daar was het direct duidelijk dat dát wel Ed Raket was. Leuk buitenaanzicht en de binnenkant was niet veel minder. Mooi opgezet en genoeg ruimte om je spul even te controleren of je bestellijstje in te vullen.

Werd al snel geholpen en de bestelling werd bij elkaar gepakt. Het klopte allemaal en het personeel was lekker enthousiast. Dat zie je ook wel eens anders. Al met al tevreden met mijn eerste bezoek aan Ed Raket!

Ik heb me bestelling hier ook binnen. Goed geregeld. Was allemaal goed op 1 klein dingetje na, maar zat vervanger bij dus ik heb niet geklaagd oid.
Verder had ik aangegeven in de dagen ervoor dat ik misschien nog wel horizon of holland wilde. Niet vast laten zetten oid. Hij had hem dus wel achtergehouden. Het is dat ik er al in was voorzien, maar nu kon iemand anders er blij mee zijn. Wel goede service dus.
Volgend jaar weer kijken als het zo blijft.
greetzz

Ik heb me bestelling hier ook binnen. Goed geregeld. Was allemaal goed op 1 klein dingetje na, maar zat vervanger bij dus ik heb niet geklaagd oid.
Verder had ik aangegeven in de dagen ervoor dat ik misschien nog wel horizon of holland wilde. Niet vast laten zetten oid. Hij had hem dus wel achtergehouden. Het is dat ik er al in was voorzien, maar nu kon iemand anders er blij mee zijn. Wel goede service dus.
Volgend jaar weer kijken als het zo blijft.
greetzz

Helemaal me eens want ik kreeg de Horizon of Holland dood jou tip,super! Verder totaal geen wachtrij en aardig personeel.

vandaag een wolkje voor de zon,ipv een zwarte dag voor het consumentenvuurwerk.
we staan weer voor een uitdaging om iedereen weer te voorzien van prachtig vuurwerk ,geen 3 maar helaas 2 dagen waarin we iedereen moeten voorzien van al het moois wat vuurwerk ons te bieden heeft.
voor onze jonge stokertjes vindt ik het sneu,voor deze kids is het juist prachtig om de kanonslagen,matjes mortiertjes,grondbloemen etc.overdag af te steken.
geven deze kids dan al die overlast waar men het over heeft ???
ik denk het niet. we weten allemaal wel wat het meeste overlast veroorzaakt.
laat de overheid hier echt eens wat aan doen ipv de echte vuurwerkliefhebbers te beperken in het afsteken.
we moeten het maar positief inzien wat de overheid besloten heeft.
het is voor komend jaar niet anders,we gaan er gewoon weer tegenaan en nog meer en beter plannen om alles weer op tijd en volledig uit te leveren aan de liefhebbers die van vuurwerk houden.
gr ed raket

De eerste gesprekken hebben we alweer gehad wij gaan dit jaar ook evolution fireworks verkopen
dat is weer een mooie aanvulling op ons assortiment
hebben jullie al favorieten van evolution?
tips en ideeen zijn altijd welkom
wij gaan er ook dit jaar weer alles aan doen om iedereen zo tevreden mogelijk te krijgen
met het mooiste en beste vuurwerk dat er in nederland te krijgen is
gr ed

Back
Bovenaan