Ed Raket Vuurwerk Apeldoorn

Hoi Ed, is de 6-pack van 57,50euro en de Junior Jack van Katan ook bij jou te bestellen. Dat zou echt top zijn en ik denk dat er wel meer mensen op dit forum deze artikelen bij jou willen aanschaffen.

Komt er nog meer van katan op of blijft het hierbij? Ik wil eigenlijk de 6-pack en de thunderking 40 pack nog hebben en anders moet ik daarvoor naar een andere winkel

Hoi Rick
meestal telt hij hem er op het eind bij
maar ik controleer altijd alles
dus als je recht heb op gratis vuurwerk dan krijg je dat
gr ed

Ziet er weer goed uit Ed, klopt het dat jij de babypijlen nog verkoopt? ik dacht dat ze verboden waren dit jaar, of is iedere dealer hier vrij in?

En je hebt KATAN in opgenomen, ik zag niet zo snel de junior jack, dat is een perfect salvo cakeje voor als eind finale in een project.

Laatst bewerkt:
Ziet er weer goed uit Ed, klopt het dat jij de babypijlen nog verkoopt? ik dacht dat ze verboden waren dit jaar, of is iedere dealer hier vrij in?

En je hebt KATAN in opgenomen, ik zag niet zo snel de junior jack, dat is een perfect salvo cakeje voor als eind finale in een project.

Het was toen in het nieuws en vuurwerk verkoper steenbergen zei dat zei het niet meer verkochten en dat ze een voorbeeld willen zijn voor de vuurwerkbranche en er dus vanuit gaan dat de rest van de verkoop punten hun zullen volgen. Het is dus niet verboden.

we gaan weer beginnen met prijzen weg geven op facebook

Ook doen wij weer meer met de prijsvraag hier op vuurwerkcrew
we zijn nog even aan het bedenken welke prijzen we gaan weggeven
dus hou het forum in de gaten

Sorry dat wij jullie vragen deze week nog niet hebben beantwoord we waren het wachtwoord even kwijt
vanavond gaan we al jullie vragen beantwoorden gr ed

onze folder is klaar
kan je niet wachten tot je hem in de bus krijgt
je kan hem al ophalen bij de winkel
IMG_7563.jpg

Bijlagen

• IMG_7561.jpg
    IMG_7561.jpg
    263,8 KB · Weergaven: 0
Back
Bovenaan