Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik heb je een prive bericht gestuurdHoi Ed, is de 6-pack van 57,50euro en de Junior Jack van Katan ook bij jou te bestellen. Dat zou echt top zijn en ik denk dat er wel meer mensen op dit forum deze artikelen bij jou willen aanschaffen.
hoi rickWanneer hebben jullie alle producten op de site staan?![]()
hoi rickVolgende week de eerste bestelling van dit jaar doen.
Moet er nog veel op de site gezet worden?
we kopen hem ruim inWoensdag besteld, 29 december nog even kijken of de Junior Jack er nog is en of er nog budget voor is![]()
Ziet er weer goed uit Ed, klopt het dat jij de babypijlen nog verkoopt? ik dacht dat ze verboden waren dit jaar, of is iedere dealer hier vrij in?
En je hebt KATAN in opgenomen, ik zag niet zo snel de junior jack, dat is een perfect salvo cakeje voor als eind finale in een project.
we kopen hem ruim in
dus hij zal er vast nog wel zijn hij kost 8,50
alvast bedankt voor je bestelling
gr ed
wij kopen ze ook niet meer in op=opHet was toen in het nieuws en vuurwerk verkoper steenbergen zei dat zei het niet meer verkochten en dat ze een voorbeeld willen zijn voor de vuurwerkbranche en er dus vanuit gaan dat de rest van de verkoop punten hun zullen volgen. Het is dus niet verboden.