Ed Raket Vuurwerk Apeldoorn

Sorry jongens ,
ik had hem graag online en helemaal klaar gehad
volgend jaar ga ik op zoek naar een andere webshop
waar wel alles kan hoe ik het wil

Ik baal er van dat ik niet wist dat je zulke aanbiedingen ging voeren Ed...
Ik heb nu een groot deel van m'n collectie al elders met 40% korting gekocht, maar had het veel liever bij jou gedaan :(

Haha, moet niet gekker worden! Een Huisman Rubro-actie en verschillende door Huisman gemaakte Rubro-afbeelingen op de site van Ed Raket...

Nog even en we moeten er geld voor gaan vragen Ed!! :)

Zo te zien is de site nu online?
Prima site zo te zien, met een paar leuke potten die ook in mijn collectie voor komen.

Haha, moet niet gekker worden! Een Huisman Rubro-actie en verschillende door Huisman gemaakte Rubro-afbeelingen op de site van Ed Raket...

Nog even en we moeten er geld voor gaan vragen Ed!! :)
rustig maar er komen gauw andere foto's op
Ik wist niet dat het zo'n probleem was
mijn bestanden waren te groot dus die kreeg ik niet in de webshop
dus ik heb het product bij google opgezocht en gekopieerd
Ik ben nou eenmaal geen computer expert en ik vind het al heel wat dat ik het voor elkaar krijg om alles in de webshop te krijgen.
gr ed

Je site ziet er top uit ED!

Voor de gene die nog wat moois en speciaals zoeken! misschien wel je laatste kans
Ed heeft nog enkele Zware jongens pakketjes van Marijn staan.
Ook de Hypnotised en Ghostsong staan in de webshop.
Aangezien ik zelf al veelste veel besteld heb moet ik dit aan me voorbij laten gaan!

Groetjes

Heb het op FPM ook al gevraagd, doe het hier ook wel ff :p

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, moet ik nog iets uitprinten en meenemen als ik het kom halen?
Ik heb verder ook geen mail ontvangen?

Heb het op FPM ook al gevraagd, doe het hier ook wel ff :p

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, moet ik nog iets uitprinten en meenemen als ik het kom halen?
Ik heb verder ook geen mail ontvangen?
Hoi rick
ik heb jou bestelling binnen gekregen en ik kan zien dat hij gewoon betaald is.
ik ga even contact opnemen met de beheerder van de webshop dat hij die jou toe stuurt.
Komt helemaal goed.
Bedankt voor je bestelling.
gr ed

Ik heb net nog besteld en het werkte bij mij wel. Ik moest me alleen registreren. Dat moet je eigenlijk eerst doen, want als je deze optie kiest op het moment van betalen dan loopt het niet lekker. Tenminste dit was bij mij zo.
Verder prima, met ideal betaald. Ideaal.
greetzzz

Ed webshop werkt niet, klopt dat?
Dat klopt er hebben inderdaad wat mensen al gewoon besteld
maar de verkochte producten werden niet van mijn voorraad afgehaald dat kan niet als je van sommige dingen nog maar heel weinig heb.
Dus heb ik gezegd dat die problemen eerst verholpen moeten worden voordat hij weer open mag
sorry voor het ongemak.
En er werd ook gratis vuurwerk gegeven bij producten die niet mee telde dat is ook niet de bedoeling haha

Back
Bovenaan