Ed Raket Vuurwerk Apeldoorn

Ed,

Mijn maatje wil z'n hele handel net als vorig jaar weer bij jou halen, maar hij wil er nu nog geen geld aan uitgeven... (vrouw thuis heeft de broek aan).
Is het mogelijk om al wat producten met korting te bestellen, desnoods via pm, om dit begin december ofzo af te rekenen?

Ed,

Mijn maatje wil z'n hele handel net als vorig jaar weer bij jou halen, maar hij wil er nu nog geen geld aan uitgeven... (vrouw thuis heeft de broek aan).
Is het mogelijk om al wat producten met korting te bestellen, desnoods via pm, om dit begin december ofzo af te rekenen?

laat hem maar even een mail naar info@edraketvuurwerk sturen gr ed

Ed, als je besteld via de site van zena staan er meer producten (en soms ook met andere prijzen).
Komen deze ook nog op de eigen site te staan of niet?

ja dat klopt,want er zijn ook producten die je alleen via de zenawebshop kan kopen.
dat er soms andere prijzen bij staan kan zijn dat dit de weekaanbiedingen zijn met een beperkte voorraad
vanuit zena zelf.
ook hebben wij op onze eigen webshop artikelen staan die goedkoper zijn dan bij zena,dat zijn onze eigen
aanbiedingsprijzen,maar over het algemeen zijn de prijzen allemaal hetzelfde.
op de aanbiedingen en het kleine spul na.
gr ed

Zo net weer wat producten en filmpjes aan de webshop toegevoegd.
De folder is klaar.
Vandaag een begin gemaakt aan het klaar maken van de showroom.
En dan kunnen we 6 december weer open wij hebben er weer zin

Gister avond op de demo van royal geweest en we hebben toch weer een paar hele mooie producten gezien
dus ik denk dat we er nog maar wat artikelen bij moeten nemen van royal

Ja inderdaad,
Daar snap ik ook niks van wij mochten het in ieder geval niet.
Omdat zena alleen verkochten burn it artikelen levert die er op de zena site verkocht worden
maar gelukkig hebben wij genoeg mooie artikelen in onze webshop shop staan
en iemand die echt de burn it lijn wil kan gewoon bij zena bestellen en het bij ons ophalen.

Back
Bovenaan