Ed Raket Vuurwerk Apeldoorn

Vandaag mijn eerste bestelling bij ed gedaan, zullen er meer volgen.
Deze ondernemer verdient de steun van ons, gemeente Apeldoorn wil het beste jongetje uit de klas zijn met het verbod. nou ik hoop dat bunkers van Ed leeg verkocht worden.

Zijn ze zelf nog actief hier?
heb de santiago master via magnum besteld bij Ed raket. word deze automatisch door Magnum vervangen?

Zijn er nog leuke kortingscodes? Ik wil alle Katan specials 1 t/m 6 bestellen maar kom dan op +/- 550 euro. Ik vind dat net 50 euro te veel eigenlijk.

Zijn er nog leuke kortingscodes? Ik wil alle Katan specials 1 t/m 6 bestellen maar kom dan op +/- 550 euro. Ik vind dat net 50 euro te veel eigenlijk.

Op hun website staat de 06, kan je ook gewoon via whatsapp benaderen. Reageert altijd snel

Op hun website staat de 06, kan je ook gewoon via whatsapp benaderen. Reageert altijd snel

Ik heb een appje gestuurd maar helaas konden ze niets aan de prijs doen. Lang zitten twijfelen, maar alsnog de hele serie besteld. Ben benieuwd!

Vanmorgen om 08:00 langs geweest om het op te halen. Er was niets te doen in de winkel dus was vrijwel gelijk aan de beurt. Keurig geholpen en de bestelling was compleet. Tot volgend jaar!

Vanmorgen om 08:00 langs geweest om het op te halen. Er was niets te doen in de winkel dus was vrijwel gelijk aan de beurt. Keurig geholpen en de bestelling was compleet. Tot volgend jaar!

Hier ook weer een positieve ervaring. Binnen 5min alles ingeladen met hulp van een medewerker. Ook goede controle van de bestelling en alles compleet. Zo hoort het!

drukte viel inderdaad mee, had twee bestellingen... eentje was klaar andere konden ze niet vinden. Waren ze vergeten klaar te maken. Geen probleem, beetje sfeer proeven

Bestelling stond netjes klaar. Helemaal prima ��. Paar minuten weer buiten. Hoop dat de verkoop ondanks het verbod mee valt voor deze winkel.

Back
Bovenaan