Eclipse 2.0

Dat was niet helemaal hoe 't moest hè. We zouden glitter crackling palms moeten hebben maar waren gewoon cauliflowers. Wel goede grootte en gevuldheid, salutes waren meen ik zonder ti maar wel duidelijk een tik harder dan de gewone burst. In begin 1 voor 1 wat mager, de salvo's zaten goed. Maar maak er nou echt van wat je beloofd hebt aub...

Dat was niet helemaal hoe 't moest hè. We zouden glitter crackling palms moeten hebben maar waren gewoon cauliflowers. Wel goede grootte en gevuldheid, salutes waren meen ik zonder ti maar wel duidelijk een tik harder dan de gewone burst. In begin 1 voor 1 wat mager, de salvo's zaten goed. Maar maak er nou echt van wat je beloofd hebt aub...

Jij hebt nog een hele andere versie gehad dan jagert? Op de film hierboven is het toch wel het effect wat het moest zijn, geen cauliflower zoals jij hem hebt gezien dan.

Heb hem helaas zelf niet gehad, maar op de film van jagert lijkt ie niet die wow-factor te hebben als op de eerdere demo.

Deze viel heel erg tegen. Geen harde dreunen aan het eind en maar een matig gevulde lucht.

Voor het geld had ik veel meer verwacht.

Ik had er veel van verwacht.. helaas kwam er helemaal niks uit!

Lont was volledig weg maar geen show gezien, ook geen reserve lont te bekennen.

Dus zal wel terug moeten naar de verkoper.

Die ze op de demo`s schoten was ook veel vetter van die felle zilvere crackling.Dat zie ik niet
terug op de film van jagert.

Ik had deze ook en vond het wel een dikke cake, maar die wel snel voorbij is. Effect was inderdaad anders dan op de film en de salutes waren niet veel harder dan de burst van de gewone effecten.

Twijfel om deze volgend jaar wel of niet weer te nemen.

Straatfilmpje van dit jaar:

Ik vond hem goed :). Leuke salvo's ook aan het einde.
Moet er wel bij zeggen dat de crackling coconut op de demo videos er veel beter uit ziet.

Het zal jullie niets verbazen maar deze zat niet in een kooi verpakt.

Verbaasd me eerlijk gezegd wel aangezien er toch brute salutes in zouden moeten zitten.
Vond deze cake niet echt overtuigen. Denk dat er op de demo in Lopik, waar ik hem wel geweldig vond, toch een iets pittigere versie is geschoten (net als van de Color Change trouwens wat ik later begreep).

Deze neem ik zeker niet nog een keer voor de volle prijs!

Verbaasd me eerlijk gezegd wel aangezien er toch brute salutes in zouden moeten zitten.
Vond deze cake niet echt overtuigen. Denk dat er op de demo in Lopik, waar ik hem wel geweldig vond, toch een iets pittigere versie is geschoten (net als van de Color Change trouwens wat ik later begreep).

Deze neem ik zeker niet nog een keer voor de volle prijs!

In lopik waren zeker andere versies jammer genoeg.

Back
Bovenaan