Echte of nep webshop? Lelyvuurwerk.nl

Ik zie dat ze ook een Facebook pagina hebben met een link die leidt naar lelyvuurwerk.nl! Maar ik heb voor de rest geen idee of dit een officiële pagina is!

Blijkbaar is de registrar ook eigenaar van vuurwerkbol.com
Zelfde KVK als Gebrovuurwerk, volgens mij is dat wel een bestaande winkel.
Heb er persoonlijk geen ervaring mee.

Ik heb al een vraag gesteld aan vuurwerktotaal/lelyvuurwerk! Ff afwachten wat het antwoord betreft! Deze site hanteert maar liefst 9 importeurs waarvan ik er maar 4 op de site kan terugvinden qua producten! Ze staan ook niet bij Lesli en Vuurwerkmania als dealer aangemerkt!

Ik heb de postcode gepakt van een autobedrijf wat daar zit en die op de site van vwt ingevuld. Dan kom je gewoon netjes op dit adres uit, lijkt mij een door vwt ondersteunde dealer.

even op de site gekeken.
leuk dat gratis vuurwerk maar wel de prijs van de box die je betaald flink omhoog gegooid

de prijzen zijn niet omhoog gegooid. zijn namelijk gewoon de adviesprijzen die je ook op de websites van desbetreffende importeur tegen komt. echter krijg je hier er extra gratis vuurwerk bij.

van welk artikel is de prijs dan omhoog gegooid, ik zie er geen. wel zie ik dat bijvoorbeeld de zwarte cross box € 139,95 kost net zoals bij zena echter krijg ik bij hun er een double gold box gratis bij t.w.v. 54,95 terwijl ik bij zena er een toxic t.w.v. € 29,95 bij. lijkt mij toch dat ze bij dat lelyvuurwerk veel betere aanbiedingen hebben.

Ik heb nog even mailcontact gehad en dit is gewoon in orde! Dit is gewoon de eigen website van Lelyvuurwerk! Op de site hebben de huidige importeurs vuurwerkvisie en cafferata de meeste producten! Van de andere importeurs zullen over het algemeen uitloopproducten komen! Dus geen hele collecties!

Gebeld met vuurwerktotaal.
De webshop is echt en we kunnen er gerust bestellen volgens vuurwerktotaal.
Bestelling geplaatst. :)

Back
Bovenaan