Eastern Eclipse

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 6045
Artikelnaam: Eastern Eclipse
Bruto Gewicht: 10 kg
Netto Kruitgewicht: 1976 gram
Aantal Schoten: 112 schoten
Effectomschrijving: 1x aansteken en de Eastern Eclipse zorgt voor een prachtige vuurwerkshow. Met zijn 112 schoten en 2KG kruit zorgt deze compoundbox voor een waar spektakel. Verschillende schietrichtingen en een combinatie van kleuren en effecten.
Tube diameter: 30 + 20 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €159,99 - Actie artikel

Eastern Eclipse.PNG

wat een flop zelfs 80 euro veelste duur als ik de straat videos zie zou ik er nog geen 40 euro voor neerleggen en dan te bedenken dat deze bak een adviesprijs van 160 euro heeft wat een oplichterij als je hier 160 euro voor neerlegt en dit dan om 00:00 afsteekt wil je uit schaamte naar binnen

Een flop zeg je, nou voor 40 euro haal ik er wel 4

de wtf box 2.0 ziet er op straatvideos nog wel prima uit maar als de je dreamchaser bekijkt leg je daar echt geen 40 euro voor neer! en het zijn dezelfde bakken volgens mij

1e kerstdag 99,99€
Voorheen had je natuurlijk de wtf 2.0 voor een paar tientjes.

Dit vind ik een twijfel, die wtf2.0 was redelijk oké, terwijl de fullprice dream chaser duidelijk minder was.

Ook de aller laatste week van december is er voor100€ nog genoeg beters te krijgen.

1e kerstdag 99,99€
Voorheen had je natuurlijk de wtf 2.0 voor een paar tientjes.

Dit vind ik een twijfel, die wtf2.0 was redelijk oké, terwijl de fullprice dream chaser duidelijk minder was.

Ook de aller laatste week van december is er voor100€ nog genoeg beters te krijgen.
Deze is echt heel erg goed ik had deze vorig jaar ook met een deal en mijn verwachting waren daarom ook niet heel hoog ik had heel veel compounds en deze veraste me echt is serieus echt een goede bak

Wat een heerlijke bak. Ik had vorig jaar de Dream Chaser, maar die veel echt heel erg tegen. Toch besloten deze opnieuw aan te schaffen omdat ik de WTF 2.0 zo dik vond. Hij stelde zeker niet teleur dit jaar. Een van de dikste compounds die Ik had.

Back
Bovenaan