[Funke NL] Bengalfeuer Mix

Heb inmiddels ook 30 pakjes verzameld..
Samen met een knetterlintenmat van de lidl gaat dit een leuk project worden denk ik zo voor 00.00
Gisteren nog een groene rakker afgestoken.
Gaan echt dikke prima voor cat 1!
Fel veel rook en heldere kleuren voor 20 gram.

Deze bevat 20 gram per stuk? Hoeveel kruit mag er eigenlijk gebruikt worden om als Cat.1 te worden bestempeld? ik dacht dat er niet meer dan iets van 7.5 gram in mocht, net als een fonteintje. Waarom mag hier dan wel 20gr in en is het CAT1 en bij een fontein niet?

Jep 20 gram.
Geen idee hoe het zit met die regels eerlijk gezegd.
Max wat ik in een cat1 fontein heb gezien is 7 gram.
Mischien een uitzondering op de regel omdat het bengaals vuur betreft?

Wat een kwaliteit is dit, ongekend voor F1. De hele verpakking is al premium te noemen. En de uitwerking net professioneel hoe de vlam er uit komt en de helderheid van de kleuren. Ze duren ook vrij lang voor F1, echr top spul!

Mooi filmpje Daan, dank daarvoor. Blijf me ook iedere keer weer verbazen over de kwaliteit hoor, ongekend.

Bizar spul blijft het.
Smerig dikke groene vlam met veel rookontwikkeling.
Mn note 10 plus vond het niet grappig en besloot een streep te trekken dus dat lasereffect hebben ze niet helaas.

Dit zijn dan misschien geen echte bengal feuer mix doosjes maar de varianten van de losse kleur verpakkingen. Blijft wel een hele leuke mix op welke manier dan ook en de producten zijn echt top afgewerkt en doen het erg goed!

bengalfeuer02.jpg

bengalfeuer04.jpg

bengalfeuer08.jpg

bengalfeuer07.jpg

Back
Bovenaan