E-pulz

Heb deze hoog op mijn lijst staan, maar geen dealer in de buurt die deze verkoopt.:frusty:

Flink balen, alle vwt dealers kunnen m meen ik bestellen.
Vind zelf de sunbeams wat sierlijker natuurlijk zijn die wel wat prijziger

Deze stelde mij helaas teleur. Hij was helemaal niks meer toen ik de Sunbeam 3 er na deed.

Maar Vuurwerktotaal heeft dat helemaal goed gemaakt met z'n andere toppers.

Deze viel inderdaad ook tegen. Maar moet er wel bij zeggen dat ik heel veel last had van de wind. De tails kwamen misschien 4 a 5 meter hoog en waaide horizontaal het kanaal over.

Op zich moet wind voor de stijghoogte niet veel uitmaken. Wind is alleen zijwind. Als de sterren zwaar genoeg zijn, de hoeveelheid stijglading voldoende en de passing in de tube goed is dan vliegt deze alsnog hoog genoeg.

Deze viel inderdaad ook tegen. Maar moet er wel bij zeggen dat ik heel veel last had van de wind. De tails kwamen misschien 4 a 5 meter hoog en waaide horizontaal het kanaal over.

Heb deze maar eens op de lijst gezet om dit jaar te bestellen. Na hem afgelopen jaarwisseling live in de straat te hebben mogen aanschouwen, vind ik 'em zo fraai dat ik hem dus nu zelf wil gaan bestellen. :D

Eens baskalli, dat zou zeker welkom zijn. Maar tog gaat deze nu op de lijst, erg mooie cake dit.

Deze cake dit jaar ook 2x mogen schieten, heb hem verwerkt als begin van onze finale. Wat een prachtige heldere tails zitten er in deze bak zeg! Dit is een geweldig product om een show mee te starten, een kleurenthema in te starten of ter ondersteuning. Het kriebelt wel heel erg hier een karton van te nemen!

Back
Bovenaan