[Dynasty] Wat is er uit gegaan?

Pyroguy

VWC lid
Er staan nog een aantal producten in het Dynasty board die eigenlijk in het archief horen. Dit roept soms verwarring op, want zijn ze nu wel of niet uit het assortiment?

Misschien is het handig om even een lijst te maken met deze producten, zodat een mod ze kan verplaatsen?

Lijst:

Pharao
Royal Guard
Cyclone
Ice
Screaming Golden Quattro
Mortal
Sacred World
Fire - vervangen door Imperial!
Voodoo
Thunderbolt
Comet Rain
Gunsmoke
Engine 33
City Thunder
Striking Flashes
Lights in the City

Laatst bewerkt:
Let erop dat vaak die artikelen dit jaar nog wel te koop zijn als restvoorraad, vandaar dat we die ook nog niet omzetten, pas in 2010 zijn ze echt rijp voor het archief. :)

Lijstje maken is prima, scheelt in januari zoeken. :wink:

<staat al in archief>

Bij Kuiper Koekange verkopen ze trouwens nog de Pyro Duo, Trio en Quattro...wel met verkeerde plaatjes erbij, maar die waren er toch al definitief uit???

Laatst bewerkt:
Pyro assortimenten zijn er idd al eerder uit gegaan. Dit houd niet in dat er geen meer in omloop zijn. Er kunnen altijd nog verdwaalde restpartijen rond zwerven

Ja klopt, maar vorig jaar waren de allerlaatste exemplaren bij Kuiper al vroeg uitverkocht en ze kwamen ook niet meer terug gaven ze aan. Maar misschien er nog wel ergens een container aangespoelt :p

En nu maar weer stoppen met "vervuilen" van dit topic. Anders hebben de Mods straks weer meer werk :bye:

De COMET RAIN is er idd al een 2 tal jaren uit.
En mijn mening is dat dit toch wel de beste crackling candle was die we hebben gehad in NL.
Ik gebruikte er de laatste twee jaar dat ze er waren minimaan 58 van voor me candle projecten.
Omdat deze geweldig zijn om er meerdere in fan te zetten.
De crackling is gewoon in 1 woord geweld te noemen.

grtz
Pyromaniac 1975

Back
Bovenaan