[Dynasty] Wasp

Hee, toch een filmpje? Wat een verrassing. Ja, ik ben het met je eens hoor Fred. Voor 11 euro is dit een potje dat ik zeker wil hebben. Al wil ik ze wel gebundeld ontsteken.

Het lijkt trouwens wel of ie een finale heeft?

Cameo

Tsja, ik moet eerlijk zeggen dat ik bij zestien bleef steken. Het is echter die "finale" die het tellen lastig maakt. Hoeveel jaagt hij er dan omhoog? 2x5?

Cameo

Smaken verschillen blijkbaar.
Ik vind de hummers goed uit de verf komen. We wilden toch een hummer effect?
En voor die lage prijs van 11 euro ben ik ze nog niet tegengekomen.
Als liefhebber van dit effect dat het altijd goed doet in de straat zeg ik : bedankt Wolff, en deze komt abaoluut een paar keer op mijn lijst.

Helemaal mee eens Fred. Leuke hummereffecten voor een schappelijke prijs! Wat willen we nog meer? Deze komt bij mij ook meerdere malen op de lijst te staan:)

Als ik die film zo zie, vind ik hem goed, leuke hummers, zoals het hoort en dan die prijs van €11,-, ja, dan mogen we helemaal niet meer klagen haha. Ben wel benieuwd hoe hij in werkelijkheid is, demootje zoeken later in het jaar dus. :D

dit is een potje van 90 gram, soort budget cake

terwijl de Rio de Janeiro veel groter oogt en ook nog eens 290 gram kruit heeft.

Rio de Janeiro heeft ook andere effecten met mines en zal dus ook iets duurder uitkomen als de Wasp.

Helemaal gelijk in.
De Rio de Janerio vind ik veel mooier.

dit is een potje van 90 gram, soort budget cake

terwijl de Rio de Janeiro veel groter oogt en ook nog eens 290 gram kruit heeft.

Rio de Janeiro heeft ook andere effecten met mines en zal dus ook iets duurder uitkomen als de Wasp.

JAAA! Dat weet ik ook wel.
Maar ik vind de Rio gewoon iets mooier.
Ja sorry hoor, ken ik er wat aan doen.

Ja ik ben natuurlijk een kroket met een ijzeren paal aan het vergelijken.
Maar 11 euro voor de Wesp is ook niet duur.
Ik wil de Wesp wel tijdens een demo zien, om me wat meer te laten overtuigen.

Overtuigt zo?:D

niet verkeerd, deze is zeker leuk om meerdere van te kopen omdat de prijs vrij aangenaam is! en wat ik nog belangrijker vind in een specifieke hummercake is dat er geen boeketten op het einde zitten dat is voor mij een afknapper in zon cake.

bedankt wolff!

Erg leuke cake dit. Zelf nog nooit een humer effect cake gehad. Zal hem dit jaar aanschaffen. Ben benieuwd hoe het geluid is lijkt me erg appart. :)

haha het was geen kwade bedoeling, absoluut niet. probeerde wat extra info te geven, ieder zijn eigen ding. als je de rio afkraakt respecteer ik je mening ook! hoop dat gewoon beide goed in de smaak zullen vallen

JAAA! Dat weet ik ook wel.
Maar ik vind de Rio gewoon iets mooier.
Ja sorry hoor, ken ik er wat aan doen.

Ja ik ben natuurlijk een kroket met een ijzeren paal aan het vergelijken.
Maar 11 euro voor de Wesp is ook niet duur.
Ik wil de Wesp wel tijdens een demo zien, om me wat meer te laten overtuigen.

Overtuigt zo?:D

Dit lijkt wel op een pakket dat 3 tot 5 euro kost bij dit zelfde merk. Wel echt dood grappig vuurwerk als ik het filmpje zie:) Agh, al had ik een groter budget stond die wel 100% op me lijst:) IK wil me kunnen doodlachen op Oud & Nieuw.

Ik ben niet zo weg van deze cake. De hummels effecten zijn leuk maar voor mij net niet genoeg om er 11 euro voor te betalen.
Ieder zijn mening

Voor in een project is hij wel zeer geschikt lijkt mij:)
Als je graag hummers met effect erbij wilt, kun je beter Rio de Janeiro nemen :O

deze cake in combinatie met een fish effect zou helemaal het hele 'wasp' thema naar voren brengen. 'fish' effecten hoeven natuurlijk niet perce vissen voor te stellen :P.

misschien dat ik deze dit jaar maar ga halen, en doorlont met monster trio of fish cake. lijkt me een leuk geheel geven.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan