[Dynasty] The Flying Dutchman

Het finale salvo komt op mij een beetje matig over, hoe is deze in het echt?

Ben ook benieuwd hoe hij presteert vergeleken met de soortgelijke cake van VDN (Grada)?

Wat lijkt mij dit een prachtbak zeg! Naar mijn idee erg uniek die laatste paar schoten met speciale tubes voor mines en voor de boeketten. Alleen is de prijs wel aan de hoge kant voor een 25schots cake. Ik zit daarom ook enorm te twijfelen of ik deze ga bestellen (€49) of de dominator uit de star collection van wolff ook €49. Ik weet dat het totaal verschillende potten zijn. maar zal ik dan gaan voor het enorme ram tempo van de dominator of de pure schoonheid van deze bak?

Gister deze mogen aanschouwen op de demo van Dutch fireworks. En ik was erg te spreken over deze cake. Die tourbillion achtige effecten komen erg goed over en die finale schoten met speciale tubes voor de mines zie je ook niet vaak. zeker een aanrader!
Filmpje van The Flying Dutchman:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een mooie waaier alleen had ik liever de 2 laatste salvo´s in het begin gezien.
Dat doet beetje een afbreuk omdat je bij de eerste 3 een vollere lucht zie maar zeker geen verkeerde cake.

Dat was de Flying Dutchman.. BAM!

Mooie cake, bedankt voor de film :) Fijn om hem ook even in zijn eentje gezien te hebben. Ik weet niet of hij hier beschikbaar is, misschien iets voor de losse verkoop :)
Ben het met Jawe eens. Of de laatste twee boeketten hadden er drie moeten zijn, dat geeft meteen een ander beeld.

beetje aaien die vliegende holander.
Dan gaat de cake van achte na voor.
Ja en dan issie perfect!

Ik hoefde hem nog ineens te aaien en toen was hij al perfect:)! Hij is echt erg mooi met die verschillende effecten. de boeketten zijn lekker groot en het tempo is naar mijn idee perfect. Alleen jammer dat hij wat aan de dure kant is voor 25 schoten, maar ik denk wel dat hij het waard is!

Filmpje van 3x de Flying Dutchman:
(HD)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ook dit is een flinke bak, maar ook weer met een prachtig label. Deze blijft mooi als dummy op mijn kamer staan nadat hij afgestoken is.

dscf3335g.jpg

Wat een bak. Al hadden de laatste twee rijen wel vaker voor mogen komen. Die gouden mine is gewoon gruwelijk!

Sluit mij helemaal aan bij dr drek. Schitterende pot met zeer mooie en brede uitwerkingen. Wel erg snel voorbij helaas, iets minder dan 15 sec.

De mines zijn huge, maar de laatste boeketten (2 × 2 brocades) waren wel vrij mager vergeleken met de effecten die ervoor kwamen. Een beetje een anticlimax.
Voor de rest prima effecten, lekker groot en een keiharde burst.

Kortom een erg goede cake, maar wel ontzettend snel voorbij en het finale salvo had uit meer dan twee boeketten mogen bestaan om meer het 'wow' effect te geven (Wat de mines al doen).

Had hem ook,goede waaier. Vooral die gouden palmen,met witte gliter,geweldig! Finale,mooi gedaan,met name de mines. Maar geen topper,in mijn ogen. Rest van de effecten,wel gewoon mooi.

Ik had afgelopen jaar de "Grada" van VDN, welke een beetje overeen komt met deze.
Dat was een hele mooie cake. Grada schoot echter wel de laatste 2 salvo's allemaal boeketten.

Zou het voor The Flying Dutchman geen idee zijn om die boeketten van de laatste 2 salvo's 25 gram te maken? Ik denk dat dan het effect nog iets mooier is. :)

Back
Bovenaan