[Dynasty] Super 6-19 [Ass.]

Big19 is het zelfde als de super 6-19 exact dezelfde effecten.:D

En ik heb de BIG19 vorig jaar gehad en de filmpjes van de super 6-19 gezien, maar ik kan me dat echt niet herinneren. Ik dacht (en denk nog steeds) dat het echt verschillende zijn...

Wij verkochten deze vorig jaar ook. Maar toen liep het al niet hard. En nu moet ik er ook nog bij zeggen dat ze17.5 duurder zijn geworden.
Erg jammer dit. Ik ben benieuwd naar de oorzaak van de stijging. Komt dat nog helderheid over?
Over effecten niet meer dan goeds overigens. Ik vind ze echt super goed. Harde burst, grote effecten. Ik ben blij dat ik nog wat heb liggen.
Greetzz

Wat een gezanik over die 19 schots blokkies. Ze lijken allemaal op mekaar. De kracht van deze dingen is een harde burst en een flink boeket. En dat hebben de verschillende series allemaal.
Of er dan nog in de 1 wat meer crackling zit of een ander kleurtje, who cares.
Ja, jullie dus:D

Wat een gezanik over die 19 schots blokkies. Ze lijken allemaal op mekaar. De kracht van deze dingen is een harde burst en een flink boeket. En dat hebben de verschillende series allemaal.
Of er dan nog in de 1 wat meer crackling zit of een ander kleurtje, who cares.
Ja, jullie dus:D

Mij hoor je niet klagen (A) Maar ik neem de goedkoopste want de uitwerkingen en bursts zijn nagenoeg gelijk :)

Ik blijf zeuren, ik weet het, maar als ik naar het 2e filmpje van Kwintos kijk komen ze bijna overeen. Die van Kwintos heeft namelijk geen crackling. Voor de rest klopt het idd.

Logisch steef schiet daar 2 verschillende cakes door elkaar heen lol.:p
Neem nou maar van mij aan,dat ze precies het zelfde zijn.

Heb deze besteld met 15% korting dus dat is nog te doen!
En als ik bovenstaande filmpjes bekijk, heb ik tot nu toe geen spijt van.

Heb de olympus, oracle en troy gestookt! Voor de prijzen in NL waardeloze potten, maar voor de lootsprijzen heel goed. Heerlijk zeg, burst is echt loeihard en dan de mega-effecten erbij! Fenomenaal!

deze had ik per 4 doorgelont. Echt flink geweld, heerlijk.
Heel persoonlijk vond ik deze beter en meer geweld geven als sommige doorlontbakken.
Denk dat ik volgend jaar hier een karton van haal en dan in zijn geheel of per 6 ga doorlonten.
greetzz

Dit pakket eigenlijk impulsief gekocht.

MOcht hem meenemen voor 90 euro, nou geen spijt van gehad, heerlijke cakes, mooi geweld, deze maar is an het lijstje toegevoegd voor volgend jaar.

Back
Bovenaan