[Dynasty] Super 500

hallo

Wat een gezeur over de super 500. Maar ik zal jullie er eens wat over vertellen.
Ik heb in de kerstvakantie in een vuurwerk winkel gewerkt in Breda en daar hadden ze Wolff voor het eerst, en we wisten niet wat de effecten waren dus hebben we wat afgestoken op vrijdag en zaterdag avond waaronder de Locomotion en super 500. De super500 is de beste 500 grammer die ik ooit heb gezien in Nederland en voor 90 euro vond ik hem een betere keus dan Proline stuff. De super 500 in het echt is veel mooier dan op het filmpje en het tempo is geweldig ik kreeg er een kick van.

De reactie van de baas was als volgt. Dat ding gaat meteen uit de verkoop omdat we er maar 4 op voorraad hadden, ''deze hou ik voor me zelf'' :p

Kortom de super 500 is een pracht pot voor Nederland.:wink:

mvg alexander

hallo

Wat een gezeur over de super 500. Maar ik zal jullie er eens wat over vertellen.
Ik heb in de kerstvakantie in een vuurwerk winkel gewerkt in Breda en daar hadden ze Wolff voor het eerst, en we wisten niet wat de effecten waren dus hebben we wat afgestoken op vrijdag en zaterdag avond waaronder de Locomotion en super 500. De super500 is de beste 500 grammer die ik ooit heb gezien in Nederland en voor 90 euro vond ik hem een betere keus dan Proline stuff. De super 500 in het echt is veel mooier dan op het filmpje en het tempo is geweldig ik kreeg er een kick van.

De reactie van de baas was als volgt. Dat ding gaat meteen uit de verkoop omdat we er maar 4 op voorraad hadden, ''deze hou ik voor me zelf'' :p

Kortom de super 500 is een pracht pot voor Nederland.:wink:

mvg alexander

Jij vindt de super 500 de beste 500 grammer die er is, daar ben ik het totaal niet met je eens. Het schiet veel tails af en op het einde leuke boekettjes.
Je zegt ook dat Wolff de eerste keer bij jullie in de winkel zat, maar wat heb je dan allemaal nog meer gehad voor 2007? Als ik kijk naar prijs/kwaliteit zie ik toch echt de jumbo 98 boven aan staan.:bye:

Jij vindt de super 500 de beste 500 grammer die er is, daar ben ik het totaal niet met je eens. Het schiet veel tails af en op het einde leuke boekettjes.
Je zegt ook dat Wolff de eerste keer bij jullie in de winkel zat, maar wat heb je dan allemaal nog meer gehad voor 2007? Als ik kijk naar prijs/kwaliteit zie ik toch echt de jumbo 98 boven aan staan.:bye:

Dat zijn natuurlijk verschillen van mening, ik ben namelijk ook van mening dat de Super 500 de beste cake is op de markt. Waarom? Omdat ik helemaal weg ben van een snelle Z-shape en deze cake ook de laatste salvo's prachtige boeketten de lucht in jaagt.
Volgend jaar hoop ik dat hij nog altijd op die €79,- zit, dan koop ik hem ook zeker een keer. :)

Ik zit te twijfelen tussen deze en de Best Of Seven Rows (pro line). De super 500 kost hier 82,50 dus het valt nog wel mee. Me budget ligt hoog. Welke kan ik het beste halen ???

Ik zit te twijfelen tussen deze en de Best Of Seven Rows (pro line). De super 500 kost hier 82,50 dus het valt nog wel mee. Me budget ligt hoog. Welke kan ik het beste halen ???

Het zijn 2 totaal andere cakes, totaal niet te vergelijken. lastig om dus te gaan zeggen welke je het beste kan nemen.

Zelf zou ik voor de Super 500 gaan, maar das mijn mening. en smaken verschillen.

:bye:

Tja, als je zegt dat je budget hoog is zou ik voor deze cake gaan. De best of Seven Rows zijn gewoon 7 rijen met boeketten. Een goede cake, daar niet van. Maar als je die 30 euro minder veel uitmaakt, zou ik zeker voor deze cake gaan.
Afgaande van de filmpjes (terwijl alexander zegt dat hij in het echt nog veel mooier is) kan ik jou vertellen dat deze cake veel en veel extremer is. Die goude staarten in dat tempo zullen je overweldigen, en de finale salvo's zijn ook indrukwekkend.
Alleen tja, de prijs is erg hoog; maar als die meevalt moet je hem zeker nemen.

De advies verkoopprijs van de Super 500 is gedaald van € 99,-- naar € 89

Klopt, mij werd bij de demo verteld door iemand van Wolff dat dit kwam omdat ze een andere kruitmix hebben gebruikt dit jaar. En daardoor hoeft hij dit jaar niet meer vervoerd te worden in een kooi, en daarom is hij dus een stuk goedkoper geworden.

Of de kwaliteit van de cake ook achteruit is gegaan weet ik niet, de super 500 cakes die geschoten werden op de demo waren van prima kwaliteit maar we weten niet zeker of dit ook die nieuwe versier waren of nog gewoon de oude super 500.

of hij nou 99 of 98 gaat kosten maakt mij niet uit
hij is mij te duur als je een beetje zoekt kun zelfs 2 voor die prijs krijgen

Hij is inderdaad zeer prijsig, maar je krijgt er wel heel wat voor terug.
Dit is geen cake voor mensen met een minder beurs, dan zijn er inderdaad betere keuzes die je kunt maken.
Maar als je een groot budget hebt, dan is dit gewoon een geweldig mooie cake.

Ik zie het vaker bij produkten, veel mensen vinden een product slecht omdat de prijs te hoog is.
Maar ik ben van mening dat een prijs een product niet goed of slecht maakt, je moet kijken wat jou budget is en of je het dan een goede prijs/kwaliteit verhouding vindt hebben.

bij vuurwerkwinkel vught kost hij wel € 89,= ik heb vandaag het krantje gehad van een van de mensen daar.
ze gaan daar trouwens bij Dynsty en Full loaded ook de lucky-stars collectie verkopen:D

Laatst bewerkt:
heb heel jaar voor gespaar om hem kado te geven voor mijn oom want hij betaald al het vuurwerk voor ons dus heb hem gekocht bij mantel tweewielers in arnhem voor 75 euro was echt super (500) goed

mooi en spectaculair, ik wou hem perse hebben omdat ik waaiers mooi vind, heb er geen spijt van gehad.

Laatst bewerkt:
heb deze bij vuurwerkhol gehaald voor 98 euro omdat ik deze wilde proberen in de straat maar ik moet eerlijk zeggen hij was mooi maar heb voor die prijs toch liever de sniper en de new york van dynasty

Back
Bovenaan