[Dynasty] Sunseekers [Vuurpijl Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1952
Artikelnaam: Sunseekers
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 37 gram per pijl
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Vuurpijlen, met aparte effecten!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 27,50

sun_seekers.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
afgaande op de film, kan ik er vanuit gaan dat er maar 1 effect in een pakket zit?
Of is er gewoon nog niet meer bekend?
Want het effect is zeker apart, maar om er 5 van te hebben?
greetzz

afgaande op de film, kan ik er vanuit gaan dat er maar 1 effect in een pakket zit?
Of is er gewoon nog niet meer bekend?
Want het effect is zeker apart, maar om er 5 van te hebben?
greetzz

'Je hebt helemaal gelijk ja..Maar 5 van deze pijlen in bijvoorbeeld een project? Dat is echt mooi!

dat had ik idd ook wel gezien, maar snap dan niet waarom er maar 1 gefilmpt is?
Dus nog maar ff afwachten of er nog meer info komt.
greetzz

Effecten lijken redelijk groot op de film. Het woord 'apart' heb ik er ook voor over, echter heeft dit woord meestal niet een al te goede betekenis. En dat is hier ook het geval. Het effect kan leuk zijn maar ik vind het hier niet overheersend genoeg en niet ver genoeg uitgewerkt.

Wel een geinig effect, zelden eerder gezien. Met een leuk prijsje wel geinige toevoeging aan een pijlenuurtje.

Wauw, wat een tof effect! Heel origineel. Dat de prijs aan de hoge kant is zal onfetwijfeld te maken hebben met het effect...

Toch heb ik mijn twijfels of het uiteindelijk echt wel zo mooi is. Ben erg geneigd ze aan te schaffen, maar mijn geweten houdt me toch tegen. Ik wacht wel een jaartje, of ik schaf ze de 30e/31e alsnog aan wanneer blijkt dat het daadwerkelijk goede pijlen zijn (moet iemand er wel even eentje testen voor de 31e).

Maar eerlijk is eerlijk, het concept is super. De prijs is wat hoog, maar ik heb wel absurdere prijzen gezien.

Originaliteit heeft een prijs... Deze pijl die in het filmpje getoond werd is zeer apart van effect te noemen, daardoor absoluut de moeite waard. Maar, even nuanceren, er zijn voor 5,50 per pijl ook andere pijlen die lekker presteren.....

Toch zou ik graag een set bemachtigen

Wel errrruug apart. Maar ik vind het wel jammer dat er bijvoorbeeld geen zes pijlen van hebben gemaakt in het pakket met twee verschillende affecten. Alle vijf hetzelfde... samen met een stevige prijs....jammer.
Toch schaf ik wel een pakketje aan denk ik. Wil ze gewoon zien.

Back
Bovenaan